blaas

A

Anoniem

Guest
ik heb een heel raar gevoel bij mn blaas ik weet niet of dit hoord of normaal is
ik heb geen pijn bij het plassen maar beetje een druk op mn blaas. en het voelt of ik mn plas al heel lang opgehouden heb terwijl ik ongeveer om het half uur naar de wc moet.
hoord dit of heb ik dit als enigste

brigitte

Ik heb er ook last van. Soms moet ik wel om het kwartier al. Vooral als ik opsta na een tijdje te hebben gezeten, dan moet ik ineens terwijl ik nog niet zolang geleden ben geweest. Wel uitkijken dat het geen blaasontsteking is, want dat heb ik ook gehad, en toen had ik een nog zwaarder gevoel op mijn blaas.

hoezo is dat erg dan als je dat hebt als je zwanger bent?

Als je te lang door blijft lopen met een blaasontsteking kan het doorslaan naar je nieren en kan je een nierbekkenontsteking krijgen. Wat hiervan de gevolgen zijn dat weeet ik niet, maar het lijkt me niet prettig.

Hallo dames

Ik heb ook soms dat gevoel bij mijn blaas. Maar dat doet je kindje . Die draait daar rond en je kan zelfs schopjes tegen je blaas krijgen. Dat voelt een  beetje vervelend. Volgens mij heeft iedere vrouw in verwachting daar wel eens last van. Hoort er allemaal bij.

Kijk..het moet natuurlijk geen pijn doen bij het plassen, want dat kan wel duiden op een beginnende blaasontsteking.
Maar dat drukkende gevoel is gewoon je kleintje die net even  tegen je blaas aan ligt..

groetjes
Annette. ( 28 weken en 1 dag)

hoihoi

ik heb daar ook last van volgens mij is dat gewoon maar als ik jou was zal ik toch even bij ha langs gaan met een plasje.
ik had namelijk geen pijn bij het plassen maar had toch een blaasontsteking dus je kan nooit weten veel sterkte er mee

willeke 24+4

Terug
Bovenaan