hallo ik ben 33 weken zwanger en heb al begin van mijn zwangerschap last van blaasontsteking. het wilt bij mijn niet weggaan, heb allerlei antibiotica gekregen van huisarts en niks helpt, heb ook van die zware gekregen.) en vorige week moest ik in ziekenhuis voor onderzoek van mijn urine en uitslag was helemaal niks geen bacterie. maar elke keer als ik naar de huisarts ga voor urinecontrole heb ik altijd blaasontsteking en soms met bloed.(en de huisarts vind het ook maar raar dat het niet weg wil gaan.
schimmelinfectie word ik ook helemaal gestoord van, heb zoveel jeuk(voorals s'nachts) en brand en het doet zo veel pijn en ook daarvoor heb ik creme gekregen en het heeft niets geholpen en ik krijg ook vaginale tabletten en die helpt wel, maar over een week krijg ik het weer.
wie heeft aub een tip voor mijn en zijn er nog meer zwangeren die ook last hebben van blaas en schimmelinfectie.
alvast bedankt voor het lezen en reageren
schimmelinfectie word ik ook helemaal gestoord van, heb zoveel jeuk(voorals s'nachts) en brand en het doet zo veel pijn en ook daarvoor heb ik creme gekregen en het heeft niets geholpen en ik krijg ook vaginale tabletten en die helpt wel, maar over een week krijg ik het weer.
wie heeft aub een tip voor mijn en zijn er nog meer zwangeren die ook last hebben van blaas en schimmelinfectie.
alvast bedankt voor het lezen en reageren