Blaasonsteking

Hee meiden,

Zoals julllie misschien al hadden kunnen lezen heb ik een blaasonsteking ben nu 32+6..
Ondanks dat ik een antibiotica kuur heb maak ik me toch zorgen omdat me VK vertelde over GBS ofzo dat hersenvliesonsteking bij een baby kan veroorzaken tijdens de geboorte als je er drager van ben.
En omdat ik pas next week mag controleren dat de onsteking weg is maak ik me toch zorgen..
Wie kan me van deze zorgen af helpen ??

Groet meisje1990
 
Ik kan je helaas niet van je onzekerheid afhelpen. Vroeg me wel af hoe het met je gaat ben je al verhuisd? en hoe is het daar? Hoeveel meisjes zijn er? en hoelang mag je er blijven? Hoop dat je je rust vind. groetjes
 
ik weet het ook niet echt ik heb onder tussen al me 3e blaas ontsteking en ben aan het wachten op een telefoontje van het ziekenhuis wat ze er mee gaan doen en hoe zeme gaan behandelen omdat ze het gewoon ook niet meer weten ... en ik ben nu 34.3 weken en heb zo vaak harde buiken en buikpijn ....pfffff hoop dat het gewoon allemaal goed is ondanks de blaas ontstekinge!

hoe is het met je daar.. gaat alles goed hoop dat je een beetje rust gevonden hebt !
liefs mandy
 
ik heb van week 6 tm week 34 antibiotica geslikt van week 6 tm week 8/9 had ik 5 kuren gehad ivm blaasontsteking, toen naar uroloog gegaan en heb elke dag medicatie geslikt ter voorkoming van blaasontsteking, dit omdat het bij mij chronisch is. Bij de 34 weken moest iks toppen van de gyn, en ben toen overgegaan op granberrysap en dat heeft me erdoorheen geholpen. Als jullie zeker voor eht onzekere willen weten, gewoon uroloog informeren en gyn. Die weten er het meeste van.

Succes.
 
Morgen ga ik er heen ik laat jullie weten, hoe het daar is ;) .! Zodra ik daar op een pc weet te komen
hahah
Het was alleen vandaag lastig om van me beste vriendin soort afscheid te nemen omdat we bijna elke dag bij elkaar zijn..

Liefs Meisje1990
 
Hallo,

Ik heb ook een blaasontsteking gehad en ben positief getest op streptococcen B (GBS). Ze hebben bij mij een urine kweek afgenomen omdat, de blaasontsteking ondanks een antibiotica kuurtje nog niet over was. Ik moet nu klinisch bevallen en krijg tijdens de bevalling 2 giften antibiotica via t infuus. Om er voor te zorgen dat t kindje niet ziek wordt. Ik geloof dat als je de antibiotica niet krijgt de kans 1 op 100 is dat je kindje ziek kan worden. Maar als t je niet lekker zit gewoon vragen of ze een kweekje opsturen weet je na +/- een week of je t hebt of niet.

Hoop dat je er wat mee kunt

Groetjes Melanie
 
Terug
Bovenaan