blaasontsteking? ben bevallen

hey dames

op 17 mei 2011 om 16.15 is onze prachtige zoon FARREL geboeren. hij is 7 weken en 2 dagen te vroeg maar hij doet het bijzonder goed en we zijn dan ook heel trots. maar wat doet het je pijn en verdriet om je kleintje in de couvuse re zien met allemaal slangetjes en dat je hem niet zomaar op de arm kan nemen niet gwoon kan voeden......
meiden als ik uit het ziekenhuis ben ontslagen zal ik het hele verhaal vertekken
ps hij is 1785 gram

liefs nemootje

hey!

gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon! jeetje ben er even stil van dat hij zo vroeg geboren is! maar wat fijn dat het zo goed gaat! kan me voorstellen dat het niet fijn is om je mannetje zo te zien... Doe het rustig aan, en geniet ervan!

Liefs,

Wauw, onvoorstelbaar! GEFELICITEERD!!! Dat was wel heel erg schrikken voor jullie denk ik he? Je vermoed nog helemaal niks bij 32 weken zwangerschap... Gelukkig dat alles goed gaat met jullie kleintje, al zal het zeker een zielig gezicht zijn om hem zo te zien liggen in de couveuse...Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, ondanks alles!

Liefs Esje (Aug forum)

hmm ik schrok ook wel even van je berichtje, maar ben blij voor je dat het goed gaat met je zoon. het lijkt mij ook wel zielig om dat te zien ja, je kleine met allerlei slangetjes.

maar natuurlijk van harte gefeliciteerd met je Zoon!!1

liefs, Karin

Van een julimama naar een meimama dat is wel een reuze sprong zeg....mensekinders. Wel fijn te horen dat jullie zoon het verder gewoon goed doet dus van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
Hij gaat nu vast hard groeien voor zijn ouders zodat jullie hem snel vast kunnen houden zonder toeters en bellen.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

Blij te horen dat het goed gaat ondanks de vroege start, wat een schrik... Ik hoop dat de tijd snel aanbreekt dat je jullie zoon in jullie armen kunnen sluiten. Sterkte meis!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan