blaasontsteking en meer

ik heb de hele zwangerschap kunnen doorlopen zonder blaas ontsteking maar nu moet ik er aan geloven..

eergisteren avond begon ik toch te merken dat het pijnlijk werd dus ik gisteren me man met urine naar de huisartsenpost gestuurd..

en ja hoor blaasontsteking zit nu aan een kuur van 7 dagen 3maal daags 1 tablet..

met Ethan gaat het goed hij is wel zins hij thuis is afgevallen (weer op zijn geboorte gewicht)omdat we het wouden proberen op volledig borstvoeding te geven en hij is gewoon te snel moe om volledig te drinken dus we geven hem nu na het drinken van de borst een beetje via de fles ook gaan we het niet meer sussen met de speen maar gewoon aanleggen om zo te kijken of hij wel aankomt..

vanmorgen heeft hij weer een schedelscan gehad en daar was niets bijzonder op te zien maar officieel uitslag krijgen we volgende week bij de kinderarts.
donderdag weer naar het ziekenhuis voor het hartfilmpje en echo en ook daar krijgen we denk ik het officiële uitslag ook bij de kinderarts.

Hee meid!

Vervelend zeg...
Gelukkig zijn er kuurtjes voor ;-)

Ik las net je reactie op mijn topic en je kampt dus met hetzelfde probleem als hier.
Gideon wordt driftig als er niet meteen iets uit de borst komt, het is echt een flinke eter, 20 minuten per borst. We hebben ook geprobeerd om eerst even te kolven zodat de tepel wat naar buiten komt, maar uiteindelijk voed ik nu met een tepelhoedje en dat gaat prima!
Ik kan dan al wat voeding in het tepelhoedje knijpen en daarna is hij ook meteen content.
Hij is net bij de eerste weging 200 gr afgevallen, maar dat zat er na 3 dagen weer aan.

Ik hoop dat alles goed is donderdag!
Laat je wat weten?

xxx

Vervelend hoor die blaasontsteking!

En lastig dat je na de voeding nog bij moet geven.
Als je er niet uit komt met de voeding en je wilt wel graag volledig bv blijven geven zou ik een lactatiekundige laten komen. DIe heeft mij bij mn 1ste goed geholpen. Vond het destijds heel prettig om van een prof te horen dat het wel goed zou komen!
Niet meer sussen met de speen is inderdaad ene goede. Florian leg ik ook aan elke keer dat hij huilt. Al heb ik dan weer het probleem dat er teveel melk komt en hij zich verslikt en daardoor weer krampjes krijgt!

Hoop ook dat je goede uitslagen krijgt!

Liefs

de kuur slaat goed aan ik voel het al minder en plassen gaat daardoor beter..

met Ethan gaat het super hij is zelfs 40gram aangekomen ben zo trots op het mannetje..

Terug
Bovenaan