Blaasontsteking en overtijd?

Goedemiddag iedereen,

Ik heb een vraagje of er mensen zijn die ervaring hebben met het hebben van een blaasontsteking en overtijd zijn?
Ik heb twee weken geleden een kuur gehad tegen blaasontsteking en het was even weg, maar heb nu het gevoel dat het toch niet helemaal weg is. (hiervoor heb ik weer urine ingeleverd bij de dokter, wacht nog op resultaat). Maar nu is het zo dat ik 7 dagen geleden mijn menstruatie had moeten hebben, maar dit tot op heden nog niet is gebeurd. Kan het zijn dat een blaasontsteking hier invloed op heeft? Zo ja heeft iemand dit ook gehad?

Alvast bedankt!
 
Ik kreeg week voordat ik ongesteld moest worden blaasontsteking... na weekje naar huisarts en die heeft ongevraagd zwangerschapstest gedaan en deelde mij even mee dat ik deze antibiotica kreeg omdat ik toch niet zwanger was. Week later overtijd en een positieve test. Inmiddels 7 maanden geleden...
 
blaasontsteking komt vaak voor bij zwangeren, ook als je pril zwanger bent. Heb je al getest?
 
Wauw!!!! Ikkan dit echt niet geloven, heb de test gedaan en ik ben zwanger denk ik... zie 2strepen. kan dit gewoon echt niet geloven, was al die tijd bang dat ik geen kinderen kon krijgen. En ineens wanneer je het niet verwacht... Hoop dat die test me niet voor de gek houd ofzo
 
Ik denk niet dat die test positief is als je niet zwanger zou zijn hoor! Gefeliciteerd meis! Als je toch onzeker blijft, morgenochtend even testen! Die urine bevat vaak meer HCG. Ik had toen ik net getest had ook m'n urine laten onderzoeken bij de huisarts, zat ook tegen een blaasontsteking aan. Vooral veel drinken werd me toen aangeraden!
 
Terug
Bovenaan