Blaasontsteking en voorweeen..Pffff

Ik heb sinds begin mei al last van blaasontsteking en kom er maar niet vanaf,
heb al verschillende soorte antibiotica gehad,,
maar nee hoor geen enkele heeft geholpen.
Alleen het nadeel is dat ik nu ook last van voorweeen heb, en volgens de arts doen de voorweeen daardoor ook nog extra pijn omda het op da blaas duwt.
Iemand nog un idee om van de blaasontsteking af te komen ???????
 
Ik heb precies hetzelfde!!!
Ik heb het gevoel van als dit nog maar de voorweeen zijn dan kan ik de gewone weeen noooooooit aan! Het doet echt heel veel pijn! Ik heb inmiddels de 7e blaasontsteking op rij en alles is van binnen helemaal op, vandaar de pijn ook. Dus snap helemaal hoe je je voelt! Ik heb helaas geen tips, want ze kunnen er niks aan doen, behalve de kuren geven.

Heb jij dan ook de GBS-bacterie waardoor je die blaasontstekingen hebt?? Ik ben wel blij dat ze dat nu weten bij mij, dan loopt mijn kleintje in ieder geval wat minder gevaar na het infuus in het ziekenhuis...

Sterkte ermee, ik hoop dat we er snel vanaf zijn!
 
Ja ik drink de hele tijd waterrrr waterr en nog us waterrr..., cranberry sap moet ik telkens van overgeven heb dus inderdaad van die taplette geprobeerd maar ook daar moet ik van overgeven.., heeeeeeeeel raar.

Ja het doet echt ontzettend veeel pijn,,
kan soms gwn niej meer lopen over me omdraaie van de pijn...,
Alleen kunne ze bij mij niets meer doen nu,
ook antibiotica willen ze mee stoppen omdat het tog niet helpt.
 
nee het bleek blaasontsteking te zijn volgens de artsen ze hebben nu al 6 keer urine onderzocht en 5 keer het bloed.
Dus dan zal het denk ik wel kloppe wat ze zeggen dat het blaasontsteking is
 
Terug
Bovenaan