Blaasontsteking, erg fijn!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Helaas, de dokter heeft het net bevestigd, ik heb een blaasontsteking.
En dat terwijl ik helemaal geen last heb van een branderig gevoel oid bij het plassen!

Ik had erg last van een zeurend gevoel in de buik en gigantisch veel last van de onderrug, soort van spierpijn ofzo! Toch maar even de vk gebeld. Tja, je gaat toch het weekend in en jezelf ongerust maken, is ook niet echt handig.  
Aangezien mijn schoonzusje een verwaarloosde blaasontsteking had, en nu dus nierbekkenontsteking..... Ze heeft al een paar dagen in het ziekenhuis gelegen ook. Begin februari uitgeteld. Misschien dat ik mij daarom ook wel sneller ongerust maakte.

Maar oke, straks even naar de apotheek een kuurtje op halen en maar hopen dat het snel overgaat. Ik voel me er helemaal een beetje lam van, net of ik tegen een griepje aanhang. Maar we gaan er van uit, dat het kuurtje snel vruchten afwerpt.

En ik bedenk me maar dat er ws veel meer zwangeren zijn die hier last van hebben. Een troost ;-)

'k Wilde het even kwijt......

Groetjes Carla

een nierbekkenontsteking is echt niet fijn. Heb ooit ook één gehad, gelukkig niet tijdens een zwangerschap. Toch was het raar want ik had mijn urine wegens vage buikklachten laten controleren. De urine was schoon. Twee dagen later is er bloedafgenomen, een dag later werd ik heel ziek en toen was het dus al een nierbekkenontsteking.

Mijn nicht daarentegen heeft er wel één gehad tijdens de zwangerschap  en dat was dus echt een probleem in combinatie met haar suikerziekte. Ze heeft zelfs twee niertransplantaties gehad en is uiteindelijk na een lange strijd overleden.

Meid pas goed op jezelf en mijn motto is beter te vaak laten controleren dan te weinig.

Hallo,

Ook ik heb een blaasontsteking gehad. Alleen was er 1 probleem, ik kon niet tegen de medicijnen. Werd hier heel ziek van.

Ik kreeg het advies om veel te drinken (min. 2 liter en dan het liefst veel water), veel vitamine C en iedere dag een glas cranberrysap drinken. Ook hier zit veel vitamine C in. Het is erg zoet en je moet echt even aan de smaak wennen, maar ik drink het nu ongeveer 2 weken en mijn blaasontsteking is helemaal over. Dit wel in combinatie met 2 liter water per dag drinken en fruit eten.

Misschien een tip voor iedereen met blaasontsteking.

Claudia77

Terug
Bovenaan