blaasontsteking gaat niet over..

Hoi Meiden,

Ik heb afgelopen week een amoxiciline kuur gehad voor een blaasontsteking, maar nu heb ik mijn urine weer laten controleren en blijkt dat de kuur niet goed heeft geholpen... Nu moet ik dadelijk weer urine inleveren, wat op kweek gezet wordt en dan wordt er morgen gekeken of er groei inzit en dan moet het evt. doorgestuurd naar het lab.
Wat een gedoe, ik had zo'n chagerijnige huisarts dat ik van schrik helemaal niet meer heb gevraagd of t kwaad kan voor de baby, maar daar zit ik me nu toch wel zorgen om te maken....

Morgen hoor ik meer, dus vraag ik het dan alsnog, maar k baal er wel van!!!

kus Mick

Heb je al van dat cranberry spul geprobeerd. Dat schijnt echt heel goed te zijn.
Mijn zusje had het laatst ook. 3 keer naar dokter geweest en uiteindelijk van dat spul gekocht. Toen was het geloof ik vrij snel over. Balen van die sjacherijnige huisarts. BEn anders gewoon de VK die kan je vast geruststellen.
Trouwens die AB kuur kan geen kwaad. Joris kreeg die kuur ook vlak na zn geboorte dus moet goed zijn ik kreeg het zelf ook toen ik borstontsteking had!

Groetjes

Helaas ben ik al jaren resistent voor alle pillen tegen blaasontsteking.
Inderdaad cranberry helpt!

Ik heb bruistabletten van de Hema: Krachtige Cranberry. Elke dag 1 bruistablet en je voelt al snel verbetering. Ik slik het vanaf november elke dag, aangezien ik zeer gevoelig ben voor blaasontsteking en nog meer met de zwangerschap. Het zijn 20 bruistabletten in een buisje voor € 3,50.

Ik moet nu ook veel minder plassen. ook 's nachts hoef ik er nu niet meer uit. Hele uitkomst, want ik slaap lekker door!!

hallo dames,
Je kunt eventueel contact opnemen met een homeopaat, voor het middel demagnoze, als ik het goed schrijf je spreekt het wel zo uit. is puur natuur en helpt meteen tegen de blaasontsteking , weet alleen niet of je het tijdens de zwangerschap mag gebruiken, daarom even bellen voor info.
Je kan het halen bij de betere natuur en reformwinkel of de klassieke homeopaat

succes

Terug
Bovenaan