blaasontsteking --> zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Sinds ik in februari een miskraam gehad heb, heb ik iedere maand blaasontsteking gehad. Ik heb het altijd al vaak, maar zo vaak niet.
Dus iedere maand moet ik weer medicijnen slikken tegen de blaasontsteking. Dit lijkt me niet echt bevorderlijk voor als je zwanger probeert te raken of wel??

Groetjes, yana

Hallo Yana,

Het enigste dat ik weet is dat mocht je zwanger blijken te zijn als je med. slikt de eerste weken niets naar de vrucht gaat omdat het nog geen contact maakt met jou bloed. En volgens mij is een goede oplossing buiten med. is veenbessensap ik heb het eens ergens gelezen. Ik weet niet waar maar wel dat je dit kunt navragen bij een homepatische of natuurwinkel. Is wel duur maar ja voor je gemoedsrust en aangezien het steeds terug komt lijkt het wel chronisch. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groet Nathalie

Hoi,

Ik weet natuurlijk niet wat je nu al allemaal gebruikt om een blaasontsteking te voorkomen, buiten de medicijnen dan natuurlijk, maar veenbessen  is inderdaad heel geschikt daarvoor. Wat ik zelf altijd gebruik als ik een blaasontsteking voel opkomen is kamillethee, heeeel veel ervan.
En bleekselderij eten is ook goed, voert alle afvalstoffen weg via je urine en je gaat er lekker veel van plassen. Zo kan je dus ook op een veilige manier ook tijdens je zwangerschap de blaasontsteking opvangen.

Sterkte ermee.

veenbessen is dat hetzelfde als granberry??/
mischien domme vraag hoor maar dat heb ik ook vaak gehoord dat dat heel goed is
sucses groetjes m

hoi hoi

vriendin van mij had ook veel last van blaasontsteking. Zij is toen vitamines met granberry gaan slikken en het is echt veel minder geworden. Deze zijn gewoon te koop bij kruidvat ed. staan (bij ons) in hetzelfde schap als het foliumzuur en dat kunnen we vast wel vinden toch?????
succes ermee
groetjes Daan

Terug
Bovenaan