blaasontsteking, nog steeds overtijd: zwanger???

Hallo allemaal,

Hopelijk zijn er op dit forum mensen die ervaring hebben met blaasontsteking en overtijd zijn.

Ik ben inmiddels 5 dagen overtijd, maar de zwangerschapstest geeft negatief aan.
Ik voel van alles wat op  een zwangerschap kan duiden, maar nu blijkt dat ik blaasontsteking heb wat ook heel veel "klachten" kan verklaren.

Kan een blaasontsteking van invloed zijn op je menstruatie of op de uitslag van de test (urine niet goed, daardoor hcg moeilijk te meten)?

Ik weet het inmiddels ook niet meer......

Groetjes, Jetje

 
Hoi Jetje,

Ik weet niet of de blaasonsteking van invloed is op de zwangerschapstest. Het beste is lijkt mij om je urine bij de huisarts na te laten kijken. Dit moet toch omdat als je blaasontsteking hebt hij je een antibiotica moet voorschrijven.  Je kunt dan gelijk vragen of hij wil kijken of je zwanger bent ja of nee.

Ik heb in ieder geval wel een tip voor als je vaak blaasontsteking hebt:

Drink elke morgen een glaasje granbarrysap, het is niet zo lekker maar het helpt ter voorkoming van blaasonsteking. (die van de Royal Club, in zwart pak,  is het lekkerst)

Groetjes
Ginny
 
hoi hoi ,
Ik had ook een blaasontsteking en was een paar dagen overtijd.
Ik ging met mn urine naar de huisarts om te kijken of ik blaasontsteking had... en ik vroeg gelijk of ze ff wilden kijken of ik heel toevallig ook niet zwanger was!! en jahhh hoor ik was toen zwanger en had een blaasontsteking !!!!
dan krijg je speciale antibiotica omdat je zwanger bent.

dus als ik jou was zou ik voor de zeker heid maar naar je huisarts gaan !!! succes kus maris
 
Hoi,
Ik heb ook een beginnende blaasontsteking/urineweginfectie en ben ook overtijd (nu 3 dagen ) wat toevallig. Ik drink nu héél véél thee, het schijnt als je veel drinkt dat je er op die manier vanaf kunt komen. Als de ontsteking nog niet te ver gevorderd is natuurlijk.
Succes ermee !!
Liefs Rene
 
Hallo meiden,

Ik ben bij de huisarts geweest en heb inderdaad antibiotica gehad voor mijn blaasontsteking (deze mag bij zwanger zijn/worden).

Ik heb een beetje op internet rondgelezen en dan lees ik dat als je eiwitten in je urine hebt, dit de test negatief kan beinvloeden. Zo zit ik mezelf toch wel errug gek te maken....

Ben nu op zo'n punt dat ik denk van: of ik word ongesteld want anders is heel mijn regelmatige cyclus weer in de war of ik wil gewoon ontzettend blij kunnen zijn met een positieve zwangerschapstest??!!

Maar ja, het enige wat we kunnen doen is weer afwachten.....

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, Jetje
 
Hoi
Ik had/Heb een blaasontsteking en ben ook 3 dagen over tijd maar voor die blaasontsteking had ik al antibiotica van 3 dagen gekregen maar het brand nog steeds weet ook niet wat ik ermee moet pff
 
Terug
Bovenaan