Blaasontsteking of bandenpijn?

<p>Hoi meiden</p><p>Even een vraagje ik heb sinds gisteren de hele dag pijn in mijn onderbuik en schaambot/liezen. Op google staat bandenpijn maar vraag me af of het ook blaasontsteking kan zijn. Me huisarts en vk zijn beide niet bereikbaar (morgen bel ik die natuurlijk wel). Ik moet meer plassen maarja dat hoort ook weer bij de zwangerschap. Ook met hoesten of niezen doet heel erg zeer. Het doet niet perse pijn bij plassen maar wel vaak kleine beetjes plassen. Vanmacht hele nacht wakker gelegen van onrustige buik vandaag ben ik 13 weken. Iemand ervaringen mee?</p><p> </p>

Het klinkt vooral als groei van je baarmoeder waardoor er rek op je banden komt. Met name ondat je het ook voelt bij hoesten en niezen en het continu aanwezig is. Maar een blaasontsteking kan natuurlijk altijd en is ook makkelijk te testen, dus zou wel even overleggen morgen.

Klinkt voor mij inderdaad ook als groei. Ik heb dat rond die termijn ook gehad. De hele tijd oncomfortabel gevoel, soort buikpijn/strak gevoel in je onderbuik. Bandenpijn komt meer echt in steken aan de zijkant, niet zozeer bij de hele baarmoeder. Ik heb toen voor de zekerheid ook een blaasontsteking uit laten sluiten want de symptomen kunnen wel op elkaar lijken. En een blaasontsteking uitsluiten kan nooit kwaad! Hij mij trok het na 5 dagen weer weg. Of althans, het ergste..
Succes! 

Dankjewel voor je reactie zon gevoel heb ik zelf ook al, voor de zekerheid morgen maar even langs de huisarts

Dankjewel tessa voor je reactie ik denk zslf ook dat het uitrekken van me baarmoeder is want ik heb geen krampen of watdan ook. Morgem maar even de huisarts bellen. Ben benieuwd hoelang het aanhoudt bij mij. Blij dat ik niet de enige ben!

Terug
Bovenaan