Blaasontsteking of niet

<p>Hey allemaal,</p><p>Even een vraagje, mijn NOD is 18juli. Mijn ovulatiedag is 6 a 7 dagen geleden.</p><p>Nu heb ik al een paar dagen last van buikpijn in mijn onderbuik, misselijk en gevoelige tepels. Daar komt ook nog bij dat ik soms een brandend gevoel heb bij het plassen. Lijkt wel een blaasontsteking maar heb dit niet elke keer als ik ga plassen. Nu heb ik vandaag ook al 3 keer bij het afvegen wat rozig erbij. </p><p>Zou het gewoon een blaasontsteking zijn of zou ik toch lichtjes mijn hoop mogen opsteken na ronde 16 ?</p>
 
Hoi, je kan alleen duidelijkheid hebben als je urine wordt getest op blaasontsteking. Heb je er vaker last van, ook met bloed? Opzich kan het ook duiden op zwangerschap. Ik had zelf ongeveer 8 dagen na mijn ovulatie een wat branderig gevoel tijdens het plassen. Alleen met afvegen roze bloed, bleek een innesteling te zijn. Inmiddels al 13,5 weken. Ik zou dus eerst laten testen op een mogelijke blaasontsteking, succes!
 
Vroeger had ik er ontzettend veel last van met een blaasontsteking meestal meteen met bloed bij het plassen en echt om de 5minuten moeten gaan. Vaak bleef ik gewoon op het toilet zitten tot de pijn draaglijk was en ik terug normaal kon rechtstaan. Elke keer moest ik naar de spoed omdat ik het niet kon harden. 
Het roze bloed had ik nu enkel bij het afvegen. 
Nu vandaag tot nu toe geen last bij het plassen. 
 
Terug
Bovenaan