<p>Hallo lieve mensen, </p><p> </p><p>Nou daar ga ik mijn eerste bericht op dit forum...</p><p>Ik zit mezelf weer lekker gek te maken. Ik voel sinds 2 dagen zeurende pijn in mijn onderrug en buik met af en toe steken. Ik ben nu op 7 dagen voor mijn nod. </p><p>Omdat ik sinds mijn vorige miskraam last heb van stinkende afscheiding en nu dus ook stinkende urine ben ik naar de huisarts gegaan met de vraag of ik mischien blaasontsteking.</p><p>Ik mocht direct plassen in het potje en ze concludeerde aan de geur en kleur van de urine dat het een blaasontsteking is. Ik kreeg antibiotica (ook geschikt voor zwangere vrouwen). Het gekke is dus dat ik geen pijn bij het plassen heb. Oké iets vaker dan normaal maar ook niet heel bijzonder. </p><p>Ik vroeg mij dus in mijn ongeduldige hoofd af of het niet mischien een innesteling kan zijn. Maar daar vind ik de pijn weer te erg voor denk ik dan... </p><p>Daarnaast heb ik sinds de pijn begon onwijs gevoelige en pijnlijke tepels. </p><p>Het is zo frusterend!! Bij elk klein dingetje hoop je dat het zo ver is...</p><p>Maandag is pas mijn nod en ik wil eigenlijk vrijdag testen. 3 dagen vóór mijn nod dus. </p><p>Ik hoor graag jullie ideeën. </p>