Blaasontsteking of toch zwanger.

<p>Hallo lieve mensen, </p><p> </p><p>Nou daar ga ik mijn eerste bericht op dit forum...</p><p>Ik zit mezelf weer lekker gek te maken. Ik voel sinds 2 dagen zeurende pijn in mijn onderrug en buik met af en toe steken. Ik ben nu op 7 dagen voor mijn nod. </p><p>Omdat ik sinds mijn vorige miskraam last heb van stinkende afscheiding en nu dus ook stinkende urine ben ik naar de huisarts gegaan met de vraag of ik mischien blaasontsteking.</p><p>Ik mocht direct plassen in het potje en ze concludeerde aan de geur en kleur van de urine dat het een blaasontsteking is. Ik kreeg antibiotica (ook geschikt voor zwangere vrouwen). Het gekke is dus dat ik geen pijn bij het plassen heb. Oké iets vaker dan normaal maar ook niet heel bijzonder. </p><p>Ik vroeg mij dus in mijn ongeduldige hoofd af of het niet mischien een innesteling kan zijn. Maar daar vind ik de pijn weer te erg voor denk ik dan... </p><p>Daarnaast heb ik sinds de pijn begon onwijs gevoelige en pijnlijke tepels. </p><p>Het is zo frusterend!! Bij elk klein dingetje hoop je dat het zo ver is...</p><p>Maandag is pas mijn nod en ik wil eigenlijk vrijdag testen. 3 dagen vóór mijn nod dus. </p><p>Ik hoor graag jullie ideeën. </p>

P. S
Mijn urine word alsnog gecontroleerd op blaasontsteking maar ze wist dit al bijna zeker vandaar dat ik alvast antibiotica mee kreeg.
Ook goed om erbij te vertellen is dat ik bij het afvegen meer afscheiding heb dan normaal.

Je zult jezelf echt even moeten afleiden.. tuurlijk kan pijn in de buik en pijnlijke tepels slaan op zwangerschap, maar net zo goed niet. Over een paar dagen testen is all you can do.. succes!

Spannend! Ik heb ook maandag mijn NOD en nu al 2 dagrn af en toe krampen en rugpijn. Niet heel heftig gewoon meer menstruatie gevoel maar maak mezelf ook gek hoor!! Wil ook vrijdag eerste testje doen.

Nog een uitslag van de huisarts gekregen van je urine?

Spannend zeg! We zitten in hetzelfde schuitje!! Helaas geen uitslag nog van de huisarts en inmiddels ook geen krampen meer maar wel een gek gevoel in m'n onderbuik... Beetje drukkend ofzo. Zal we in m'n hoofd zitten?

Hmm geen bericht gehad.. normaal is geen bericht goed bericht haha maar dat zou nu betekenen dat je antibiotica krijgt zonder echte blaasontsteking en dat lijkt me dan ook niet zo logisch.

Ik heb ook een drukkend gevoel onder in mn buik verder voel ik eigenlijk niks al focus ik me op ieder krampje aanspanning of borrel hahah kan er nog weinig van maken.

Ik had precies dezelfde klachten. Bij mij was op de laatste blaasonsteking flink uit de hand gelopen (3 kuren gehad!) Ik had in eerste instantie ook geen pijn bij het plassen maar wel de door jou genoemde klachten. Maar dat kwam omdat ik veel water dronk.

Van het weekend weer dezelfde klachten, maar geen pijn bij het plassen. Dus toch naar de HA om urine in te leveren. Gelukkig geen blaasontsteking. Dus nu wachten op de NOD. Het vaak plassen moet ik nog steeds plus druk op de blaas, probeer vanaf 19 uur niet meer te drinken. Doodvermoeiend elke 20 min moeten plassen..

Terug
Bovenaan