blaasontsteking????? of wat anders

dag aanstaande mama's

ik had een vraag aan jullie ik ben nu ruim 23 weken zwanger. en heb onder in me buik een continu terugkerende plopgevoel in me onderbuik heel vreemd geen idee wat het is.

nou heb ik voordat ik zwanger was ieder jaar last van een hevige blaasontsteking. me vk vertelde dat de blaasontsteking tijdens de zwangerschap heel anders aanvoelt. maar wie kan mij vertellen hoe dat voelt.

Ik moet echt heel veel plassen in de nacht moet ik er wel 5 keer uit en overdag vooral als ik sta moet ik continu weer naar het toilet. Ik voel dan een druk op me blaas. het zijn geen druppels maar gewoon normale plassen.

wie kan mij antwoord geven op mijn vraag.

liefs linda
 
De verloskundige of huisarts,breng je urine daar even naar toe en je weet het,nooit met iets blijven lopen als je het niet vertrouwt.
Doen hoor,doet geen pijn!!!
Groetjes Sylvi
 
Ik heb dat ook. Ik ben 21 weken zwanger en dat ploppende gevoel is volgens mij de baby. En ik moet er snachts ook echt vaak uit op te plassen en als ik sta of loop komt er bij mij ook meer druk op te staan. Volgens mij hoort dit er allemaal bij en hoef je, je geen zorgen te maken.

Succes
 
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook een blaasontsteking gehad en het advies van de huisarts was om erg veel water te drinken.Mijn urine was wel getest,dus zodoende kwam ik erachter,anders had ik het nooit geweten,want ik voelde er n.l niets van.Ik had dus erg veel water gedronken en vorige week was mijn urine weer getest en nu ben ik er vanaf.Succes en Liefs
 
Ik zou ook even voor de zekerheid de verloskundige bellen. Dan weet je het en hoef je je er niet druk om te maken.

Ik denk zelf dat jouw baby de hik heeft op de momenten dat je dat plopgevoel hebt. Het voelt heel vreemd als je nog niet weet wat het is. Ik ben zelf nu 40,3 weken zwanger en mijn baby heeft een aantal keren per dag de hik. Dit is trouwens niet erg hoor. Een baby voelt er niks van volgens de verloskundige en het is juist goed voor hem.

Succes!!!

Groetjes Saskia
 
Volgens mij is er toch een goede kans dat dit je baby is hoor.

Ik voel ook plopjes en ben er zeker van dat het de baby is. Ik moet wel vaak plassen maar dat moet ik al sinds ik weet dat ik zwanger ben dus dat is voor mij niks nieuws.

Maar zoals al eerder geopperd, je kan altijd eventjes contact opnemen met dokter of vk als je je ongerust voelt.

groetjes, Jane
 
bedankt dames voor jullie lieve berichtjes. ik ga gewoon veel drinken en kijk van de week of er verandering in komt. misschien is het de hik. ons meisje heeft daar vaker last van hebben we dan gezien op de echo. toen voelde ik het nog niet maar nu dus misschien wel. het lijkt ook best logisch het is een ritmies terugkerend geplop. hihihihih we wachten het af. nogmaals bedankt he

liefs linda
 
Ik zou het toch maar even na laten kijken. Toevallig ben ik gisteren bij de dokter geweest omdat ik zondag buikpijn kreeg voor een paar minuutjes. Ik wou gewoon weten wat het was en nu denkt de dokter aan een blaasontsteking. Hij zegt namelijk als je al veel moet plassen kun je al een blaasonsteking hebben hoeft echt niet samen te gaan met pijn of andere dingen. Vandaag moet ik een urine test doen. Het is een kleine moeite om toch meer zekerheid te hebben.

groetjes, yamila
 
Terug
Bovenaan