Hoi meiden,
Ben net terug van vakantie maar was niet super. Blaasontsteking nr 1 alweer achter de rug. Nu al!
Bij m'n vorige zw schap heb k 4 x n kuurtje gehad.
Heb erg pijn ervan gehad en met moeite geschikte antibiotica kunnen krijgen. Kreeg door die Franse dokter eerst Iets wat niet geschikt is voor zwangeren. Raar...
En ben toch misselijk geweest! Ben bang dat die misselijk nu echt is begonnen.
Hebben meer van jullie last van snel blaasontsteking?
Ik vraag me af of het hebben van blaasontsteking meer kans op een miskraam met zich meebrengt. Iemand een idee? Ik heb altid zulke pijnlijke ontstekingen omdat ze hoog in m'n blaas zitten.
Kan toch niet goed zijn lijkt me.
Ik twijffel nog of dit kuurtje wel helpt aangezien m'n blaas nog zo raar voelt en uitplassen echt supermoeilijk gaat.
Sorry voor m'n hele verhaal maar ben zo blij weer thuis te zijn!
Lekker in m'n eigen huis en op t forum rondneuzen.
Groetjes!
Ben net terug van vakantie maar was niet super. Blaasontsteking nr 1 alweer achter de rug. Nu al!
Bij m'n vorige zw schap heb k 4 x n kuurtje gehad.
Heb erg pijn ervan gehad en met moeite geschikte antibiotica kunnen krijgen. Kreeg door die Franse dokter eerst Iets wat niet geschikt is voor zwangeren. Raar...
En ben toch misselijk geweest! Ben bang dat die misselijk nu echt is begonnen.
Hebben meer van jullie last van snel blaasontsteking?
Ik vraag me af of het hebben van blaasontsteking meer kans op een miskraam met zich meebrengt. Iemand een idee? Ik heb altid zulke pijnlijke ontstekingen omdat ze hoog in m'n blaas zitten.
Kan toch niet goed zijn lijkt me.
Ik twijffel nog of dit kuurtje wel helpt aangezien m'n blaas nog zo raar voelt en uitplassen echt supermoeilijk gaat.
Sorry voor m'n hele verhaal maar ben zo blij weer thuis te zijn!
Lekker in m'n eigen huis en op t forum rondneuzen.
Groetjes!