Blaasontsteking schadelijk?

Hoi meiden,
Ben net terug van vakantie maar was niet super. Blaasontsteking nr 1 alweer achter de rug. Nu al!
Bij m'n vorige zw schap heb k 4 x n kuurtje gehad.
Heb erg pijn ervan gehad en met moeite geschikte antibiotica kunnen krijgen. Kreeg door die Franse dokter eerst Iets wat niet geschikt is voor zwangeren. Raar...
En ben toch misselijk geweest! Ben bang dat die misselijk nu echt is begonnen.

Hebben meer van jullie last van snel blaasontsteking?
Ik vraag me af of het hebben van blaasontsteking meer kans op een miskraam met zich meebrengt. Iemand een idee? Ik heb altid zulke pijnlijke ontstekingen omdat ze hoog in m'n blaas zitten.
Kan toch niet goed zijn lijkt me.
Ik twijffel nog of dit kuurtje wel helpt aangezien m'n blaas nog zo raar voelt en uitplassen echt supermoeilijk gaat.

Sorry voor m'n hele verhaal maar ben zo blij weer thuis te zijn!
Lekker in m'n eigen huis en op t forum rondneuzen.
Groetjes!

ik ben ook altijd iemand die gauw blaasontsteking heeft.. vroeger een jaar lang last van gehad.. steeds antibiotica geslikt.. nu wil ik absoluut geen antibiotica meer, het doet eerder kwaad dan goed..
Het wordt zo makkeijk en gauw gegeven, maar eigenlijk is het gewoon puur vergif. Je bent misschien van de blaasontsteking af.. maar je kanje afvragen wat je allemaal in je lijf hebt gekregen... die medicijnen zijn er niet 1 2 3 uit !

je kan proberen het zelf weg te krijgen. Lukt bij mij aaltijd.. als een idioot veel drinken :) liters !!!!!! Ik drink dan heel veel (kruiden)thee (kamillie oid). en veel zuur. Bijvoorbeeld sinaasappels geperst met een citroen erdoor.
Daarnaast slik ik Vit C 1000 mg. Kan je kopen bij de tuinen. Als het echt ernstig aanvoelt.. kan je beginnen met 2 of 3 pillen per dag. Even een hele hoge dosis.. Vroeger nam ik altijd cranberry pillen,, maar tegenwoordig volstaat vit c.

verder goed uitplassen.. als dat niet lukt gewoon na 10 min gauw nog een keer gaan. Hou het min mogelijk op zeg maar.

Alhhoewel niet zo lekker met dit weer, ik leg als ik er goed last van heb een kruik tussen mijn benen snachts.. dat verlicht de pijn ook een beetje.

Sterkte !!!

maar om terug te komen op je vraag (sorry je vroeg eigenlijk niet om advies wat je ermee aan moest.. dus sorry voor mijn tips.. ik weet gewoon hoe vervelend het is !!! En je kan er zelf zo veel tegen doen dat antibiotica soms helemaal niet nodig is)

of het schdelijk is.. ik heb werkelijk geen idee ! wel als je er lang mee door blijft lopen natuurlijk.. dan gaat het naar je nieren en dan ben je verder van huis !

Maarr voor je kindje durf ik het echt niet te zeggen !

Nogmaals sterkte

hoi hoi

als kind was ik heel gevoelig voor blaasontsteking en met mijn vorige zwangerschap kwam het weer terug

nu ook al weer de 2e onsteking op komst

ja het kan kwaad, als de onsteking in je blaas terecht komt of hoger kan het veel schade geven, ook kan het uiteindelijk richting je vagina gaan

daarom is het wel belangrijk er wat aan te doen
niet alle antibiotica werken, en de beste mag je niet ivm zwangerschap

maar huishoudtips werken bij mij ook goed

veel kamillethee, het liefst de gedroogde bloemen met een zeefje en heet water erdoor, scheutje azijn erdoor maakt het vies maar wel beter
met afvegen na plas en poep even een klein scheutje azijn erop en dan afvegen als laatste.
Vooral deze werkt heel goed, die doodt de bacterien aan de buitenkant

deel 2 waant mijn kleine meid kwam ertussen met haar handjes

cranberriesap schijnt ook goed te werken

maar sowieso als je minimaal 2 liter drinkt en het liefst water kom je ver

succes

groetjes sabine

Ik ben nu ruim 28 weken zwanger heb aan eht begin 4 of 5 kuren gehad en nu slik ik al geruime tijd ter voorkoming van blaasontsteking medicatie. En ik meot zeggen dat helpt wel.
Ik heb vaak een blaasontsteking en het is niet goed om er mee te blijven lopen, zeker als je wat verder in je zwangerschap komt kan het een vroeggeboorte betekenen, dat hebben ze ons pas met deze zwangerschap verteld.
Ik heb de medicatie van de uroloog dus niet van de huisarts. En die zegt dat het gewoon kan. Ik zou wel medicatie gaan slikken want ermee rond blijven lopen is neit goed.

Ik heb van de kuren van te voren 3 verschillende medicaties gehad, wat ik nu heb werkt het beste.

En bij mij werken helaas de huis en tuin keukenmiddeltjes neit meer omdat ik chronische blaasontsteking heb.

Suces....

Terug
Bovenaan