Blaasontsteking zwanger

<p>hallo,</p><p>ik ben nu 8 weken zwanger en heb de laatste dagen veel last van mijn onderbuik en rug en heb gisteren naar de huisarts gebeld en dus urine in moeten leveren , vandaag gebeld voor de uitslag en er bellen witte bloedcellen in te zitten, kan dit een miskraam veroorzaken ? Ben hier namelijk bang voor </p>

Nee hoor, ik heb al 2 x in mijn zwangerschap een blaasontsteking gehad. Net voor kerst hiervoor in het ziekenhuis gelegen. Maar probeer je geen zorgen te maken over je kindje, ik ben nu 31 weken zwanger en het gaat allemaal goed

Ik heb ook een blaasontsteking in het begin van mijn zwangerschap gehad. Ik was 4/5 weken dus echt heel pril en wilde wachten met medicatie totdat ik zeker wist of ik wel/ niet zwanger was. Ik heb toen andere medicatie gekregen dan normaal. Maar volgens mijn verloskundige was dat helemaal niet nodig geweest, omdat ik nog zo pril zwanger was. Hier dus alles goed gegaan en was er met een kleine week helemaal vanaf.

Ben net terug gebeld door de huisarts het blijkt geen blaasontsteking te zijn maar veel last nog moet morgen zeggen tegen mijn gynaecoloog ben echt bang dat er iets is met de baby

Terug
Bovenaan