<p>Momenteel ben ik 8+2 weken zwanger en heb ik sinds zondag allerlei vage klachten als buikpijn, misselijk, overgeven, rugpijn en diarree. </p><p>Volgens de VK kon dit wijzen op blaasontsteking, dus gisteren potje weggebracht naar de huisarts. 's Middags gebeld voor de uitslag, maar was niks te vinden wat wees op blaasontsteking. Wel zouden ze het op kweek zetten voor de zekerheid. </p><p>Vanmorgen weer gebeld, en toch blaasontsteking. Krijg nu antibiotica. Wel zei de assistente dat ze de urine ook naar het ziekenhuis hadden gestuurd voor onderzoek op een één of andere B-bacterie? Ik sta altijd een beetje perplex als ik ineens informatie krijg die ik niet verwacht, dus heb ik niet verder gevraagd. Ze zei dat als ik dat heb, dat je dan niet vaginaal mag bevallen maar dat de kans erg klein is. Nu heb ik dus niet gevraagd of dit wordt veroorzaakt door de blaasontsteking, of dat hier sowieso vaak op getest wordt en het dus los staat van de blaasontsteking? </p><p>Iemand die hier meer over weet? Ik had er namelijk nog niet eerder over gehoord. En maak mij nu best zorgen... zou toch niks liever willen dan op een natuurlijke manier bevallen! </p>