Blaasontsteking?

<p>Laatste week heb ik veel steken in mijn onderbuik. Ik dacht eerst aan bandenpijn maar toch voelde het niet helemaal goed. Na wat Google speurwerk kwam ik oa uit op blaasontsteking. Maar ik dacht dat je bij een blaasontsteking pijn heb met plassen en er soms ook bloed in je urine zit. Dus ik ging er niet van uit dat dat het kon zijn, maar voor de zekerheid had ik urine ingeleverd. Nou belde ik voor de uitslag en daar hadden ze dus een ontsteking of iets gevonden. Daarom zouden ze het op de kweek zetten om te kijken wat daar uitkomt. Maar zou het ook nog loos alarm kunnen zijn? Want op die gekke steekjes na en misschien wat vaker naar het toilet gaan(wat beide ook door de zwangerschap kan komen) heb ik verder geen last. </p><p>Xx Deeem (25w3d)</p>

Vaak bij zwangere vrouwen blijft de pijn bij plassen uit. Je hebt dan hele andere symptomen. Zou er van uit gaan dat het blaasontsteking is! Met een kuur is het zo over. 

Ik ben vandaag precies 25 weken zwanger en heb al voor de 2de maal blaasontsteking... Vorige keer werd er ook dmv een kweek gekeken naar een eventuele nierbekkenontsteking... Maar dat had ik niet... Dit maal  zijn de ontstekingswaarden lager dus kijken ze er niet naar.
Ik heb bijna nergens last van alleen een "zware" blaas en bloedverlies. 

De klachten bij blaasontsteking zijn tijdens de zwangerschap heel anders dan gewoonlijk. 
Ik heb meerdere keren blaasontsteking gehad vóór mijn zwangerschap. Nu zwanger, en sinds zondag last van vage klachten als buikpijn, maar ik dacht totaal niet aan blaasontsteking omdat de klachten niet overeenkwamen met eerdere ontstekingen. Toch raadde de vk mij aan urine weg te brengen naar de huisarts. 
Na het eerste onderzoek was er niks te zien, dus is het op kweek gezet. Volgende dag weer gebeld, en inderdaad toch blaasontsteking. Ik zit ondertussen op 2 dagen antibiotica en het gaat gelukkig al een stuk beter. 
Dus je kunt heel goed blaasontsteking hebben hoor! 
Ik drink nu elke dag een glas cranberrysap dat schijnt ook te helpen (ook ter voorkoming van blaasontsteking). En goed uitplassen! 

Ik heb ook blaasontsteking, ik had wat licht bloed na het plassen en voelde alleen een beetje een onrustig gevoel in mijn onderbuik. 
Ik ben bekend met blaasontsteking dus dacht ook dat ik net zoalw voorgaande weken bloedverlies zou hebben.. 
Toch voor de zekerheid maar ven urine ingeleverd en ja hoor, een blaas ontsteking. Zoals vaker genoemd blijft de pijn vaak uit. 

Terug
Bovenaan