Blaasontsteking??

<p>Dag aanstaande mama’s!</p><p>Gister contact met de vk gehad omdat ik sochtends erg moest spugen en ik daarna pijn in me rug heb gehad en pijn rond het schaambeen. Mijn vk zei oh je hoeft niet bang te zijn voor weeen, uhhh nee daar ging me gedachten zelfs niet na. Ze zei blaasontsteking en als ik er niet optijd bij was dat weeen zich konden opwekken.</p><p>ik heb nog nooit blaasontsteking gehad dus ik weet echt niet wat ik zou kunnen ervaren. Nou kan ik er voor kiezen om na de huisartsenpost in het ziekenhuis te gaan maar sinds kort is het zo hier dat als je dan wel medicijnen nodig heb hier 40,- extra voor moet betalen, slaat helemaal nergens op dus wacht liever gewoon tot dat me eigen huisarts weer terug is. 2 weken geleden had ik ook zo pijn aan me rug en heb ik ook me urine getest en is ook op kweek gezet maar kwam niks uit.</p><p>Hoe voelt blaasontsteking? </p><p> </p><p>Liefs</p>

Tip, haal cranberry tabletten/capsules en start daar zsm mee. Wel goed in de gaten houden of klachten minder worden, anders alsnog HA blaasontsteking kan gevaarlijk zijn.
Hoe 't voelt? Ik weet niet hoe ver je bent in je zwangerschap, maar ik had eerste maar ook in het 2e trimester continue het gevoel te moeten plassen en druk daar. Maar dat was geen blaasontsteking..
Niet zwanger heb ik pijn in m'n rug, zeurende buikpijn, donkere/ruikende urine, kleine beetjes plassen, pijn bij plassen.
Sterkte hoor! 

Ik ben op dit moment 20 weken. Ik heb beetje pijn in me onderbuik en rug maar goed dat is natuurlijk een veel voorkomende kwaal. Veder nergens last van qua plassen. Ik kan moeilijk elke keer als ik rugpijn en buikpijn heb na de dokter gaan. Ik las op het internet dat cranberry niet bewezen is dat het helpt in de zwangerschap. Ik heb toch even de huisartsenpost gebeld en die bellen me zo terug. Wat een gezeur toch. 

Hé bah, vervelend! Ik heb ook blaasontsteking gehad in de 8e week van de zwangerschap. Ik heb heel vaak blaasontsteking gehad, maar tijdens de zwangerschap herkende ik het niet, omdat je dan hele andere symptomen kunt krijgen. De klachten die ik had waren (erge) buikpijn, rugpijn en ook overgeven. Voor de rest kun je het herkennen aan vaak kleine plasjes plassen en branderig gevoel bij het plassen, maar dit hoeft niet. 
Ik zou er toch maar even mee langs gaan, mocht je echt blaasontsteking hebben dan kan dit alleen maar verergeren wanneer je te lang wacht en gevaarlijk worden voor jou en de baby. 
Oppassen met Granberrycapsules, je mag namelijk lang niet alle Granberrycapsules slikken tijdens een zwangerschap! 
Sterkte!

Hoi!
Als de vk blaasontsteking vermoed dan zou ik daar toch op laten testen. Niet behandelde blaasontsteking kan namelijk overgaan in ergere klachten. 
De rugpijn zou ook iets te maken kunnen hebben met hoe je 's nachts ligt? Ik ben nu 22.3 en sliep nog steeds elke nacht op mijn rug waar ik in de ochtend last van had..
Succes!

Waarom vertrouw je niet op dat wat je vk heeft gezegd? Je hebt bij de juiste persoon informatie ingewonnen... Dat je eventueel extra kosten voor medicatie moet betalen is dan nu eenmaal zo omdat het een feestdag/ weekend is... Dat dit zo is balen we denk ik allemaal van! 
Anders veel (heel veel) drinken en plassen niet uitstellen. 

Terug
Bovenaan