Blaasontsteking

Hoi allemaal,

Officieel is vrijdag mijn NOD, maar omdat ik mijn eisprong 2 dagen eerder had kan dat dus ook heel goed morgen zijn... Vorige maand had ik een vroege miskraam gehad, en normaal gesproken heb ik vanaf mijn eisprong tot mijn menstuatie allerlei klachten zoals oa heel gevoelige borsten, prikkelbaarheid, en vocht vasthouden... deze maand heb ik bjna geen van die verschijnselen, alleen mijn tepels zijn wat gevoelig...
Zondag ben ik even langs de huisarts gegaan omdat ik zomaar ineens pijn kreeg bij het plassen en wat hoofdpijn kreeg... daar werd geconstateerd dat ik een beginnende blaasontsteking heb... iets wat ik al in geen tien jaar heb gehad! Ik heb dus een kuurtje meegekregen en heb sinds gisteren vreselijke hoofdpijn... Echt raar zo allemaal..voel me vaag misselijk en duizelig.. maar dat kan natuurlijk ook heel goed door die kuur komen... gelukkig hoef ik die maar drie dagen...
Bij mijn tweede en derde dochter had ik ook vroeg in de zwangerschap blaasontsteking... zijn er nog meer dames die dit hebben meegemaakt?
Ik ben trouwens Bats, 36 jaar en heb drie dochters van 15, 13 en 8 jaar...

Vind het fijn dat ik zo ff mun verhaal kwijt kan...

Liefs... Bats

Hey, bedankt voor je reactie...

Ik heb de kuur van de blaasontsteking achter de rug nu...en heb vanochtend getest... helaas was de test negatief.. :-(   Normaal zou dat nog niet zo veel zeggen maar ik heb de hele dag al een ongi gevoel en had net wat rozige afscheiding.. Denk dus dat ik gewoon ongesteld word... Voel me er dit keer nogal beroerd over, weet niet goed waarom maar denk dat het te maken heeft met mijn leeftijd... ik ben nu 36 en ga ronde 8 in als dit doorzet... Ik heb gewoon het gevoel dat ik mijn tijd met kindjes krijgen heb gehad en dat ik tevreden moet zijn met wat ik heb... Maar ik wil zo graag een kindje van ons samen.. ook omdat mijn vriend zelf geen kinderen heeft en ik hem dat zo graag gun, en het zelf ook wel eens wil delen... Toen ik ,ijn drie meiden kreeg stond ik er eigenlijk altijd alleen voor.. mijn ex man werkte en werkte en interesseerde zich altijd weinig in zwangerschap en baby's... Mijn huidige vriend is heel anders.. hij is nu al enthousiast en heel zorgzaam... Maargoed.. wie weet volgende keer beter..

Liefs... Bats

Zo Bats, jij was er vroeg bij vanmorgen!
Balen dat de test negatief was. Heb je niet te vroeg getest?
En ik kan me heel goed voorstellen dat jullie samen nog een kindje willen en waarom zou dat voor jullie niet zijn weggelegd?! Geef de moed niet op, je bent pas 38 hoor!
Heel veel succes.

Groetjes TeHa

hoi allemaal,

Ik las  net je berichtje over blaasontsteking.
Toevallig heb ik nu te kampen met dit fenomeen, nu weet ik inderdaad dat je in het prille gedeelte van je zwangerschap blaasontsteking kan krijgen.
Helaas ben ik gisteren ongesteld geworden en gisteren toevallig ook blaasontsteking gekregen. Vanmorgen urine gebracht naar de dokter en moet zo bellen.

Ik hoop voor jullie dat het wel raak is, misschien is iets later testen nog wat beter, daar je urine natuurlijk troebeler is dan normaal.

In ieder geval toi toi toi......

Groetjes
Jeannette

Hey meiden...

Na ff een baaldag voel ik me nu weer wat beter.. Ik ben heftig
ongesteld geworden met veel pijn en was er aardig beroerd van
allemaal.. Magoed, heb ff lekker met mun mannetje gepraat en geknuffelt
en we gaan gewoon door naar de volgende ronde...   Morgen voel ik
me vast wat beter. Jemig wat kan een mens ontreddert zijn door hormonen
en teleurstelling.. Ik ben trouwens 36 hahaha.. geeft niet hoor

Ik moet gewoon leren om iets meer geduld met mezelf te hebben en te
vertrouwen in mezelf... Ik weet ook heel goed dat dat komt door alles
wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt, maar dat is verleden tijd..

We gaan ervoor, voor een zonnige toekomst!

Liefs... Bats

Terug
Bovenaan