blaasontsteking??

A

Anoniem

Guest
  Hallo allemaal,

Ik wil effe wat vragen want ik heb zo iets raars,sinds vorige week moest ik dus heel veel plassen en pijn in me onder buik met plassen maar ook gewoon zo als ik sta of zo,dus ik dacht misschien blaasontsteking maar dacht ik wacht nog effe met naar dokter gaan en  gister dus opeens bloed bij het afvegen tot 2x aan toe was niet zo veel hoor maar ik dacht nu ga ik toch effe dokter bellen en ja hoor moest me urine brengen maar goed komt dus niks  uit het onderzoek?!GEEN blaasontsteking dus...
Maar ik heb ook gister of  eergister pas me eisprong gehad dusss kan   het volgens mij ook geen innesteling zijn toch??
Wie ohw wie heeft hier een antwoord op en kan me helpen.
Alvast hartstikke bedankt
    dikke kussssss

een beetje een late reactie maar misschien heb je er nog wat aan.

Ik had ook tijdens mijn eerste pil loze maand deze klachten die leken op beginnende blaas ontsteking, zonder bloed alleen.

Maar mijn urine was ook goed. Ik me al van alles in mij hoofd halen want door zwangerschaps hormonen kun je ook veel moeten plassen. Maar helaas hoorde dit waarschijnlijk ook bij de ''ontpil'' kwaaltjes.

Kan dat bij jou ook het geval zijn of ben je al langer bezig?

Ik zit nu in de 4e ronde (vol verwachting klopt mijn hart!)

Ik wil zooo graag zwanger zijn! Mijn cyclus duurt alleen steeds 35 dagen of zo dat duurt me veel te lang dus ga vandaag kijken voor die teunisbloem olie.

Succes!

Hopelijk heb je er nog wat aan gehad.

Groetjes Nicky

Terug
Bovenaan