blaasontsteking

Hallo allemaal!
ik ben nu 14 weken zwanger van ons eerste kindje en vindt het helemaal geweldig. nu ben ik bij de gynecoloog geweest, omdat ik een paar keer flinke krampen in mijn onderbuik voelde en hij heeft een urinetest gedaan en blaasontsteking ontdekt!! ik zit nu aan een antibioticakuur wat hij me voorgeschreven heeft, alhoewel ik er niet zo veel voor voelde, maar ik heb me laten vertellen dat je zo een ontsteking niet mag verwaarlozen. daarnaast hebben veel vrouwen last van blaasontsteking tijdens de zwangerschap, aldus de gynecoloog. ik zou graag jullie ervaring omtrent blaasonsteking en zwangerschap willen horen. laat wat weten!!!
groetjes,
Sabina
 
hoi sabina,
ik had ook blaasonsteking en idd je moet daar zeker niet mee blijven lopen. het kan volgens mijn vk de weeen op wekken en daar zit je natuurlijk niet op te wachten..
 
Hoi,

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook last gehad van blaasontsteking. Als je het verwaarloost, dan kan de ontsteking verergeren en zelfs later een nierbekkenontsteking veroorzaken. Is niet echt fijn. In een later stadium van de zwangerschap kan het inderdaad de weeen opwekken. Het is een veel voorkomende zwangerschapskwaal, helaas.

Na een kuur was ik weer klachtenvrij.

Succes, Gijs
 
Hoi!

Bij mij is het juist heel raar: ik had elke maand na mijn menstruatie blaasontsteking (al 2 jaar lang) en nu ik in verwachting ben helemaal niet meer (ff afkloppen). Heel raar, maar goed, ik ben er wel blij mee.

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Ik heb er ook een kuur voor gehad , maar ik denk dat ik er nog steeds last van heb.
Het lijkt wel of ik af en toe wee'n heb en last van harde buiken pff pijnlijk hoor dus ga morgen mijn urine maar weer laten controleren
groetjes
 
Hallo,
Misschien een beetje domme vraag maar hoe herken je blaasontsteking? Ik ben er namelijk niet bekent mee. Maar als het zo gevaarlijk is wil ik het wel kunnen herkennen.
Alvast bedankt.
 
hallo,

Ik heb ook wel eens blaasontsteking en sinds ik zwanger ben heb ik er binnen twee maanden al twee gehad. Meestal voel je de blaasonsteking door wat pijn bij het plassen of wat druk rond je schaambeen. Je hoeft daarin tegen ook niets te voelen. Het schijnt dat cranberry pillen of sap erg goed helpt tegen blaasontsteking. Dus misschien het proberen waard?
groetjes shelley
 
Terug
Bovenaan