blaasontsteking

Wie heeft er tijdens de zwangerschap blaasontsteking (wat niet overgaat) gehad, wat zijn de gevolgen e.d.
Ik moet nog 6 weken maar word er erg onrustig van.
 
Ik had al een berichtje ingetikt, maar is niet tevoorschijn gekomen.Ik heb al vier kuren achter de rug zonder resultaat en ik heb nu een verwijskaart voor een uroloog gekregen.De gevolgen kunnen zijn als je er lang mee door blijft lopen dat je kans hebt op een nierbekkenontsteking.Ik slik ook cranberrypillen sinds een aantal dagen.Dit zijn pillen op natuurlijke wijze, dus zijn niet schadelijk tijdens de zwangerschap heb ik me laten vertellen.Liefs en sterkte Engel
 
ik loop al steeds met blaasonsteking wat ik eingelijk heb gekregen na de zwangerschap van mijn zoontje.Van deze heb ik ook steeds hele hevige blaas onsteking dat ik soms niet kan lopen van de pijn zo heb ik het dan in de rug en buik ik heb al ik weet niet hoe veel keuren gehad en niks helpt het is wel heel eventjes weg aar een paar dagen later heb ik het weer.Omdat ik steeds medicijnen kreeg d8 ik van dit word me te gek ik heb er al zo vaak last van om gewoon ziek van te worden heb al hoe vaak een echo gehad en er word gezegd dat ik het niet goed uit kan plassen en meer doen ze er niet aan waar ik echt ontigelijk veel van baal. groetjes...bianca (25wk)
 
hoi ik heb ook blaasontsteking gehad bij mijn tweede zwangerschap dat monde uit in nierbekkenontsteking. ik heb daar heel veel last van gehad. mijn dochtertje is daardoor ook met 36 weken geboren . ik zou gewoon naar de dokter gaan PS mijn dochter is nu bijna een jaar en het gaat heel goed met haar ze heeft er niets aan over gehouden. liefs carolien (5 weken zwanger van de 3e)
 
Terug
Bovenaan