blaasontsteking

Wie kan mij vertellen wat de specifieke symptomen van een blaasontsteking zijn, moet daar altijd een branderig gevoel bij hebben met plassen etc.
Ik heb nl nergens geen last van met plassen alleen na het plassen voel ik even een behoorlijke druk onderin mijn buik maar dat trekt vanzelf weer weg.
Ik ben wel al 41 wk zwanger, kan het ook de druk van het kindje zijn, wie heeft hier ervaring mee
groetjes
 
Ik kan je niet vertellen wat de specifieke symptomen van een blaasontsteking tijdens de zwangerschap zijn, want die zijn niet hetzelfde als wanneer je niet zwanger bent. Bij mij uitte de blaasontsteking zich in heel veel harde buike die wel heel vervelend waren, maar ik heb nooit pijn bij het plassen gehad of zo. Als je zelf denkt dat je een blaasontsteking hebt, vraag dan je gyn. of vk om even een testje te doen. Dan heb je binnen een paar minuten zekerheid. Succes met de laatste loodjes!
Joke
 
Ik heb alleen buiten de zwangerschap blaasontsteking gehad, en dat deed gemeen zeer. Hoe zich dat tijdens de zwangerchap uit weet ik niet zeker, maar of je het hebt moet zowiezo met een test vastgesteld worden, dus vraag ernaar.
 
ook ik kan je vertellen dat een blaasontsteking heeeel anders aanvoelt tijdens de zwangerschap. het is minder pijnlijk. je hebt een zeurderig gevoel in je buik, meer harde buiken maar weinig tot geen pijn en eigenlijk geen branderig gevoel. heb tijdens me zwangerschap 2 keer een ontsteking gehad en voordat ik zwanger was minimaal 1 keer in het jaar. en dat is echt erg pijnlijk en branderig. zoals ik jou verhaal lees komt het gewoon door het kindje hoor. maar laat anders even een testje doen.

liefs een bijna mama
 
hoi,

meestal bij een zw.schap merk je NIET dat je een blaasontsteking hebt. waarom weet ik ook niet maar dat is zo. je KAN last hebben van harde buiken en wat vaker plassen, maar je hoeft ook nergens last van te hebben.
ik dacht al 2keer dat ik een blaasontseking had, omdat ik zoooo vaak moest plassen en pijn aan mijn blaas had. en voor mijn zw.schap al vaker een blaasontsteking had gehad. maar het was het dus nu niet. je kan gewoon je urine ff bij je ha afgeven.

liefs v sandy
 
Terug
Bovenaan