blaasontsteking

hoi allemaal,
Ik ben morgen 21 weken zwanger en heb al 2 1/2 week een blaasontsteking. Na de eerste kuur ging het niet over en nu ben ik met een tweede kuur bezig. De huisarts heeft extra gecontroleerd of de antobiotica bij zwangeren veilig is. Maar ik vind het toch een vervelend idee.
Weet iemand of er risico's zijn aan een blaasontsteking en aan antobiotica?
groetjes
greet
 
Als het goed is, heb je van de dokter een speciale kuur gekregen, die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Die is niet schadelijk. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook een aantal malen blaasontsteking gehad en dat is niet fijn. Zeker niet als het al zolang duurt. Heb je al geprobeerd om cranberrysap te drinken? Je hebt bij de supermarkt glazen flessen van Ocean Spray. Ik vind het een uitvinding en drink nu standaard een glas elke dag. Het heeft mij bij de vorige zwangerschap goed geholpen en ik hoop dat ik deze keer zonder blaasonstekingen door mag komen. Sterkte ermee.
 
Ik ging met een blaasonsteking naar de dokter en toen bleek ik ook HOERA! zwanger te zijn!!! Dus een kuurtje, speciaal voor zwangeren, mee gekregen. Kan geen kwaad hoor!!
Bij de AH heb je bruistabletten van CranBerries. Zijn ook wel te behappen!.
 
Terug
Bovenaan