Hoi Sarah,
Ik heb eigenlijk bijna continu een blaasontsteking, ik voel het zelf alleen niet. Dit komt omdat ik een afwijking aan mn blaas en nieren heb, ik ben over de pijn heen gegroeid.
Omdat ik heel veel harde buiken had, verwees de vk me door om urine te laten controleren. Een fikse blaasontsteking dus, een kuurtje gehad, maar die harde buiken zijn er nog steeds. nu ben ik weer aan een kuurtje begonnen omdat de blaasontsteking weer terug is gekomen. Nu staat mijn urine ook op kweek,ze willen weten welke bacterie het is, zodat ze precies weten welke medicijnen ik moet hebben.
Volgens de vk kan harde buiken geen kwaad. Ik heb wel eens gehoord dat dat tot vreoggeboorte kan leiden. Maar de vk vertelde dat het alleen erg vervelend is. En dat is het ook, de baarmoeder drukt nu lekker tegen mn maag en ribben aan.
Maar ik denk niet dat een blaasontsteking gevaarlijk is. Ik heb het blijkbaar mn hele zwangerschap al gehad, en het gaat erg goed met het kindje, is qua grootte en zo precies goed, en ik voel het ook bijna de hele dag bewegen. Dus daar is niks mis mee. Maar als je het niet vertrouwd zou ik nog een keer je ochtendurine weg brengen, en de vk om raad vragen.
Groetjes, Ris 27 weken