Blaasontsteking

Hoi allemaal,

Ik zit met een vraagje. Ik lees regelmatig iets over blaasontstekingen. Zoals in "het kan een blaasontsteking zijn". Ik hoor ook, dat als je zwanger bent je blaasontsteking kan hebben zonder dat je er erg in hebt.

En dat is nu net mijn probleem! Ik heb in de afgelopen 15 jaar vaak genoeg een blaasontsteking gehad en je kan mij eerlijk gezegd niet wijs maken dat je het niet zou voelen als je een blaasontsteking hebt. De pijn die je bij een blaasontsteking hebt kan je volgens mij niet verwarren met een normaal zwangerschapskwaaltje.

Ben gewoon nieuwsgierig, dus wie oh wie kan mij opheldering geven?

groet
kameraadsel

Hoi,

Nou hier ook een blaasonsteking veteraan maar gewoon niet door hebben dat ik een blaasonsteking had hoor......, dat je lichaam je zo kan foppen......
Geloof het maar, het is echt waar.

Groetjes, Angel

Ben inmiddels bevallen van een gezonde zoon. Maar het is echt waar. Ik heb ook rond gelopen met een blaasontsteking zonder het te weten. Werd er voor getest in het ziekenhuis en bingo. Kon gelijk aan een antibiotica kuur.Dus inderdaad je lichaam kan je voor de gek houden.

Hoi hoi

Ik kreeg behoorlijke buikpijn en heb toen ook mijn urine laten controleren. Daaruit bleek dat ik een behoorlijke onsteking had. Die had er al langer gezeten en was verwaarloosd zeg maar. Ik heb echt maar 1 dag buikpijn gehad......dus verder geen klachten terwijl ik er een poos mee rond gelopen heb.

liefs janine

Ook ik had rond mijn uitgerekende datum van mijn dochtertje een zware blaasontsteking (kwam pas in het ziekenhuis achter) en ik had niks gemerkt.
Het kan dus echt
Groetjes

Hoi,

Ik heb ooit een nierbekkenontsteking gehad. Het heeft 2 maanden geduurd voordat ze er in het ziekenhuis achter waren wat ik had. Ik heb 6 urine onderzoeken gehad en 7 bloedonderzoeken. 4 echo's, 3 inwendige echo's en een scan. Uiteindelijk kwamen ze erachter dat ik een verwaarloosde blaasontsteking gehad moest hebben die was overgegaan in een nierbekkenontsteking.

Ik kreeg van de een op de andere dag vreselijke buikpijn en moest overgeven. Alles wees op blindedarmontsteking.

Sindsdien ben ik heel oplettend, als ik ook maar iets voel dat sta ik met een potje plas bij de huisarts op de stoep. Tijdens mijn zwangerschappen laat ik het dan ook minstens 1 keer per maand controleren.

Vandaag heb ik ook weer een potje gebracht, ik heb helemaal geen klachten maar ik merk dat ik mijn blaas niet goed leegkrijg omdat het kindje zo diep ingedaald is.
Ik belde net de dokter en heb dus toch een blaasontsteking, maar heb verder helemaal geen pijn.

Tijdens je zwangerschap schijn je gewoon hele andere symptomen te hebben (of juist geen symptomen) dan anders.

Syl
36+4

Ik ben nu in de 18de week van mijn zwangerschap. Toen ik in de 14 week zat kreeg ik last van mijn rug wat na controle een nierbekontsteking bleek te zijn ik had van de blaasontsteking die daar aan vooraf gaat echt helemaal niets gemerkt.

Hoi!

Ik heb sinds de twaalfde week pijn in mijn blaas. Vooral als hij (over)vol zit. Ik ben nu 17 weken en heb het nog steeds. ik heb een aantal keer urine ingeleverd en die is steeds schoon. Toen ben ik twee weken geleden onderzocht en ik bleek last van mijn bekken te hebben. Qua pijn zat het op de zelfde hoogte, ik heb me vergist!
Bekkenpijn is niet automatisch een begin van bekkeninstabiliteit, gelukkig, maar ik zal het wel in de gaten moeten houden. Nu voel ik het verschil duidelijk, de pijn zit echt in mijn schaambeen en mijn stuitje en straalt uit naar mijn rug.
Als ik goed uitgerust ben heb ik er vrij weinig last van. Maar zodra ik het niet vertrouw gaat er weer een potje urine richting huisarts!

Veel sterkte ermee

Groetjes Ptra

Terug
Bovenaan