blaasontsteking???

A

Anoniem

Guest
Misschien een rare vraag maar voelt een blaasontsteking tijdens de zwangerschap anders als normaal?

Ik moet namelijk heeel vaak plassen, maar het zijn dan steeds hele kleine plasjes en dan krijg ik steken onder in mijn buik. Als ik net klaar ben met plasen dan heb ikhet gevoel dat ik meteen weer moet.
Het brand niet tijdens het plassen.
Of kan dit komen omdat de kleine mijn blaas als voetbal gebruikt?

groetjes,
patricia
22w6d

ik ben zelf nu 6 weekjes zwanger, en ik heb al veel gelezen, ik heb er zelf ook al last van, veel moeten plassen en dan komt er maar een beetje uit, in de boeken en op internet staat dat de baarmoeder er een beetje tegenaan drukt en inderdaat ook de kleine. dus het hoort er allemaal bij, ik heb alleen niet dat ik daarna gelijk weer moet, meestal zit er wel minimaal een kwartier tussen.

xxx jolanda

Hai Patricia,

Ik ben nog maar 12 weken zwanger maar ik had vorige week ook steeds wat steken en had het gevoel dat mijn blaas een ballon was die steeds op knappen stond terwijl ik toch echt net geweest was. Gewoon even de  assistent van de dokter  bellen of je langs mag komen met een potje ochtendurine. De assistentes doen namelijk de test, je hoeft er niet een afspraak voor te maken bij de dokter zelf. Ik had een hele lichte afwijking, maar de afwijking was te weinig om een antibiotica kuurtje te krijgen. Dus ik ben nog meer water gaan drinken en heb wat extra vitamine C genomen op advies van de assistente. Gelukkig is het over gegaan!

Dus mijn advies, even bellen!

Groetjes
Wilma

Hoi,

Ik heb op dit moment een blaasontsteking. Ik had ook geen last van pijn bij het plassen, maar vorige week dinsdag een paar druppels bloed.

Ik heb mijn urine gewoon even laten laten controleren bij de huisarts en inderdaad een blaasontsteking.

Dus laat het gewoon even nakijken dan heb je zekerheid. Mijn kleintje ligt ook behoorlijk laag en schopt vaak tegen de blaas dus daar moet je niet op letten.

Veel succes

Liefs
Nicole (24 weken)

Terug
Bovenaan