blaasontsteking!!

A

Anoniem

Guest
Hallo...

Ik ben vandaag naar de dokter geweest en heb blaasontsteking, weet iemand of het schadelijk is voor mijn baby??

Groetjes Tjitske 33 wk

Nee hoor een blaasonsteking is niet schadelijk voor de baby, zolang jij overal maar vermeld dat je zwanger bent ivm het geven van antibiotica.

Je hebt een aantal soorten antibiotica die je kunt gebruiken in de zwangerschap! en als je het ophaalt bij de apotheek is er altijd nog extra controle ( die krijgen in hun scherm de opmerking dat je zwanger bent als je het netjes hebt doorgegeven bij de huisarts) en zo kunnen hun dus zien of het mag in de zwangerschap.

Ik weet dit omdat ik zelf in deze zwangerschap al 3 x blaasonsteking heb gehad (helaas) maar ik ben ook doktersassistente dus weet hoe ze te werk gaan.

Maak gewoon duidelijk dat je zwanger bent en een huisarts zoekt een bijpassend middel voor de blaasontsteking.

Ik hoop voor je dat je er niet al teveel last van hebt.

Groetjes,

Suus
18 weken en 3 dagen zwanger

Hoi, ik weet niet of het echt schadelijk is, maar toen ik het intake-gesprek had bij de vk vroeg ze me of ik al ooit blaasontsteking gehad had. Ik heb er 2 keer eentje gehad, toen zei ze: daar kun je nu nog wel eens vaker last van gaan krijgen, vanwege de zwangerschap (ze bracht het alsof het een kwaaltje kan zijn wat erbij hoort). Ze gaf niet aan dat het echt schadelijk kon zijn voor het kindje, maar als je er niet gerust op bent, vraag het aan je verloskundige,

Groetjes Muizeke

Bedankt voor de reactie's, ik heb duidelijk door gegeven dat ik zwanger ben dus dan komt het gelukkig wel goed

Liefs Tjitske

Terug
Bovenaan