Blaasontsteking!!

Hallo,

Ik ben nu 32 weken zwanger ik loop al vanaf 26 weken zwangerschap met een blaasontsteking die ze niet weg kunnen krijgen.

Heb inmiddels al de 5de kuur gekregen nu had de gynaecoloog het erover om misschien over te gaan op een onderhoudskuur omdat de klachten steeds terug komen, en over een ziekenhuis opname met 37weken zwangerschap.

Zijn hier ook vrouwen die hier ervaring mee hebben of ook last van hebben en misschien wat tips hebben voor mij.

Ik gebruik al Cranberrysap, Cranberry Vitaminen, Vit C100mg en drink elke dag 2liter drinken.

Verder eet ik veel sinaasappels en ander zuur fruit om mijn urine zuur proberen te houden.

Verder hou ik extra rekening met hygiëne, en zit ik 5min op de wc om goed uit te plassen.

Ik weet op het moment even niet meer wat ik er nog aan kan doen.

Tips zijn welkom!!!

hoi.

ff een vraagje hoor, wat is een onderhoudskuur?
en waarom misschien het ziekenhuis in met 37wk.

je maakt me een beetje aan het schrikken eerlijk gezegt, heb namelijk ook al een paar weken last van blaasontsteking, maar het wil nog niet over gaan.
en met mijn zoontje heb ik veel in het zh gelegen, en ook aan de medicijnen geweest, en deze zwangerschap slik ik dan weer medicijnen (wat ik liever niet doen )
en deze keer is het voor blaasontsteking, maar ben nu klaar met de kuur, maar na mijn idee nog niet van de ontsteking af.. ppff moet er niet aan denken, nog meer medicijnen teslikken of in het ziekenhuis teliggen .

groetjes Simone

mv Mart en 34wk zw

Omdat ik nu aan de 5de kuur zit en de klachten na 48uur weer terug komen willen ze mij aan een onderhoudskuur hebben dat wil zeggen, tot het kindje er is dat ik antibiotica moet slikken en niet steeds de ene kuur naar de andere kuur hoef te gebruiken.

Dit is de enigste oplossing want zolang ik een antibiotica kuur gebruik heb ik geen klachten stop ik ermee dan komen mijn klachten gelijk weer terug.

Ze zijn erover aan het na denken om me met 37 weken op te laten nemen omdat blaasontsteking weeen opwekt en dat ze misschien het kindje dan willen laten inleiden zodat ik ook sneller van de blaasontsteking af ben hier moet ik weer voor terug komen om dit verder te bespreken.

Hoi,

Hier iemand met chronische blaasontsteking. Ik heb een blaas en nierafwijking. Ik heb dus bijna altijd last van een blaasontsteling.
Ik besteed er nooit zoveel aandacht aan. Het komt toch telkens weer terug en ik houd niet zo van al die medicijnen. Nou moet ik ook zeggen dat het mij mij ook geen pijn meer doet, ik kan het ruiken en zien aan mn urine.
Je kunt niet meer doen als wat jij al doet.

Terug
Bovenaan