Blaasontsteking...

Hoi meiden,

Ik heb er weer een te pakken... een blaasonsteking! Had vanmorgen behoorlijk veel last bij het plassen dus even naar de dokterspost gegaan en ja hoor; heb een kuur gekregen.
Echt balen want mijn vruchtbare periode komt eraan! Hebben donderdag heerlijk geklust en manlief is nu lekker een weekendje weg met vrienden, zit ik thuis met een blaasonsteking. Ik heb het een paar jaar geleden heel regelmatig gehad, en toen zei de dokter dat ik na het vrijen moest gaan plassen en dat hielp!
Maar nu ben ik bang dat als ik direct na het vrijen ga plassen; ik het zaad mee uit plas. Weet iemand of dit ook zo is?
Ben vandaag begonnen met ovulatietesten; zou zo'n onsteking invloed kunnen hebben? Ik denk zelf van niet.
Als het goed is heb ik over een paar dagen mijn ei dus wie weet!

Je horen het nog wel

Veel liefs,
Cor

Hoi Cor,

Als wij in onze klusperiode zaten, durfde ik ook nooit te plassen na het vrijen. Ik dacht ergens een keertje gelezen te hebben dat je een half uurtje of zo moest blijven liggen en niet moest plassen.

In de eerste maanden bleef ik een uurtje liggen na het klussen en stond ik daarna weer op. De laatste maand bleef ik pertinent de hele nacht liggen in mijn vruchtbare periode. Die maand was het ook gelijk raak....

Maar ja, als je gevoelig bent voor een blaasonsteking moet je juist wel plassen,  maar je wilt ook zwanger worden....AAARG DILEMMA!!

Kun je niet iets homeopatisch gebruiken? Zou dat niet schelen?

Suc-6 Liefs Nanda

Hoi,

Op homeopatische basis is er Solidago complex. Verkrijgbaar bij de apotheek (bij ons dan) Maar waarschijnlijk ook bij de goede natuurwinkel. Het is van dokter Vogel. Heb het zelf regelmatig gebruikt. Werkt bij mij. Alleen weet ik niet of je het tijdens een zwangerschap mag gebruiken. Misschien is dat op internet terug te vinden.
Succes!
Sterkte met je blaasontsteking!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan