blaasontsteking

Hoi, de titel zegt het eigenlijk al een beetje. Onze kleine meid van bijna 7 mnd heeft een blaasontsteking. Ik weet dat dit bijna niet voorkomt bij baby's (gelukkig) en zit dus nu aan de antibiotica. Wie heeft ervaring met een baby met blaasontsteking? en is daar een oorzaak voor gevonden?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Irene en Anoek
 
Hoi ,

Ik las tijdens wat bladeren over de pagina jou berichtje en hoop da je nog leest. Mijn zoontje heeft mogelijk ook een blaasontsteking zijn urine staat nu op kweek.
Ik ben wel benieuwd hoe het jou dochtertje verder is vergaan. Heeft zij nog onderzoeken gehad naar de oorzaak? Dat wil de kinderarts bij mijn zoontje namelijk wel doen.

En zijn er verder misschien nog moeders die hier ervaring mee hebben?

groetjes bianca
 
Kijk even bij het onderwerp "aangeboren afwijking" daar schrijven wij ook over blaasontstekingen en nierafwijkingen.
Nadat mijn zoon met 6 weken een blaasontsteking heeft gehad, werd hij ook verder onderzocht, omdat het heel uitzonderlijk is dat jongetjes dat krijgen.
 
Hallo Mama van Ruben,

Ik heb jullie verhaal gelezen en het is allemaal erg herkenbaar. Joris bleek inmiddels al een nierbekkenontsteking te hebben. Heeft net 8 dagen in het zh gelegen. Heeft ook een echo gehad waarop maar 1 nier te vinden was wat volgens de KA niet wil zeggen dat hij er ook maar 1 heeft. Vervolgens zou hij een MCR krijgen (ofzoiets) maar ze konden de catheter niet inbrengen omda hij een vernauwde voorhuid heeft wat ook weer de oorzaak van de ontsteking zou kunnen zijn. Affijn morgen moeten we opnieuw naar het ziekenhuis voor datzelfde onderzoek maar nu zou de uroloog de catheter inbrengen.
Ofwel we zijn er nog lang niet klaar mee. Maar ik las bij jullie ook al dat het maar doorgaat.

groetjes bianca
 
Terug
Bovenaan