blaasontsteking

A

Anoniem

Guest
Nou dames ik weet niet of jullie er bekend mee zijn, maar ik gun het niemand1
Na weken van getob heb ik vanmorgen toch maar urine weggebracht   en ja hoor mn vermoeden is bevestigd  een blaasontsteking
Heb al een aantal keer heftig (allergies) gereageerd op anti-biotica. Maar in overleg met de ha hebben we nu toch maar weer de stap gewaagd  wééééér een andere dan de vorige keer Ben benieuwd

groetjes van een hondsberoerde Achnita

Hoi Achnita,

Ja, ik weet hoe het voelt en dat is geen pretje.
Heb het eens gehad toen ik niet zwanger was. Toen zat ik de hele nacht op de wc.
Bij mijn zwangerschap heb ik 12 weken rondgelopen met een blaasontsteking. Pfffff, dat was echt niet leuk.
Heeeeeeeel veel sterkte!

Groetjes,
Maike

hoi hoi,
jee meid dat is pijnlijk. Ik hoop voor je dat je je met de medicijnen snel beter zult voelen en dat je goed erop reageert.

Beterschap
Tamar

Balen zeg. Heb ook vaak blaasontsteking gehad en is erg pijnlijk.
Weet je wat daar heel goed voor is....Cranberrie pillen.
Is puur natuur en zit heel veel vitamine C in. Omdat ik het op een gegeven moment zo vaak had ben ik die pillen preventief gaan slikken en dat hielp echt.
Heb er nu gelukkig al heel lang geen last meer van. Sterkte groetjes Jiska

Balen!! En het doet zon zeer!! Ik krijg nog pijn in mijn buik als ik eraan denk hoe het voelt. Bij mij is het ook twee keer in het jaar Bingo.

Wat preventief helpt zijn idd die cranberry pillen. Cranberry sap helpt ook, evenals andere zuurdere dranken (grapefruitsap enzo) Maar ja, daar moet je wel van houden.

Succes!! Hopelijk voel je je snel weer beter!!

Terug
Bovenaan