Blaasontsteking

Hey allemaal

Ben vrijdag op controle  geweest en het bleek dat ik een blaasontsteking had
Ik heb voor de zwangerschap regelmatig blaasontstekingen gehad maar dan voelde ik het opkomen
Nu voel ik helemaal niks terwijl de ontsteking er al een tijdje zit
De dokter maakte zich zorgen omdat op dat dip stripje te zien was dat het een flinke ontsteking is
Vanmiddag krijg ik de uitslag van een uitgebreid urine onderzoek en krijg ik ook een antibiotica kuur
Hebben jullie dit ook gehad of vaker gehoor ???????

Alvast bedankt

Groetjes wilma

Hoi Wilma06,

Ook bij mij is vandaag blaasontsteking geconstateerd terwijl ik dit niet voelde. Ik heb vroeger heel veel last hiervan gehad en weet dus wat het is, maar de verpleegkundige in het ziekenhuis vertelde dat het bij een zwangerschap anders is. Het schijnt naar binnen te slaan in plaats van op je urineweg. Ik had het gevoel dat ik een soort weeën had. Heel raar en wel schrikken als je 17.1 weken zwanger bent.

Ze hebben de urine bekeken en gezien dat er een heleboel bacteriën inzitten en hebben het nu op kweek gezet. Ik hoor volgende week pas de uitslag. Vind het wel lang duren maar oké.

Succes meid en veel drinken he.
Groet,
Augustus08

Vervelend zeg, zeker omdat je het niet voelt en het gevaarlijk kan zijn in een zwangerschap. Ik zou als ik jou was preventief cranberrypillen slikken, werkt echt goed en is onschadelijk voor het kindje. Dan is de kans veel kleiner dat het nog een keer gebeurt, zeker omdat je er al vaker last van hebt gehad. Succes ermee.

Terug
Bovenaan