Blaasontsteking

Halloo,

Waarschijnlijk heb ik een blaasontsteking . Dus ik moet vanmiddag even langs de huisarts. Heb de hele dat het gevoel dat ik moet plassen, maar vaak moet ik dan amper. heel vaag. De verloskundige zei dat dit vaak voorkomt tijdens de zwangerschap.
Krijg je hier dan antibiotica tegen??? Ik hoop het niet.
Herkennen jullie dit?

Groetjes,

Conny

hoi hoi,

ook ik heb tijdens m'n eerste zwangerschap een blaasontsteking gehad, en pas bij 39 weken en 6 dagen ( vergeet het nooit meer) ik baalde toen behoorlijk, kreeg toen ook een antibiotica kuur ( ik geloof augmentin)
in ieder geval moet je ff aangeven bij je huisarts dat je zwanger bent( als je dat nog niet verteld heb) dan weet hij/zij precies welke kuur hij voor moet schrijven.
antibiotica hoeft absoluut niet schadelijk te zijn voor je ongeboren kindje, mijn dochtertje is ook kern gezond geboren ondanks de antibiotica.

groetjes Steph

hoi hoi,

Mijn arts weet er vanaf, maar gelukkig hoef ik nu niet aan de antibiotica.
Want de arts heeft mij vanmiddag verteld dat ik geen blaasontsteking heb. Maar ik moet wel veel meer drinken. Dat drukkende gevoel op me blaas heeft te maken met de groei van het kindje die op mijn blaas drukt. Dat kan ook wel kloppen   want heb vandaag behoorlijke last van rekpijn (voelt alsof me baarmoeder wordt uitgerekt).
Dus ben erg blij. Dat plas gevoel is spontaan een stuk minder. Haha

Groetjes,

Conny

Terug
Bovenaan