blaasontsteking

hoi hoi,

Die harde buiken die ik de hele tijd heb, komen waarschijnlijk door een blaasontsteking.
Even testen dus. Vanmiddag de uitslag.
Gisteren kreeg ik trouwens een stroomstoot van 220 volt.
Kortsluiting van het gasfornuis. Mijn arm tintelde flink. maar heb me er niet echt druk om gemaakt.
De volgende keer moest ik wel meteen even bellen voor dit soort dingen zei de verloskundige vanochtend. Maar gelukkig kan het geen kwaad voor bubby.
Er is pas geleden onderzoek naar gedaan en het kindje vangt niks op van een stroomstoot. Dankzij het vruchtwater.
Dus ben wel opgelucht. Nu nog een goede uitslag van de urinetest vanmiddag.

Groetjes, conny

Hoi Conny

En heb je de uitslag al?
Klopt ik heb dat inderdaad ook wel eens gehoord dat het vruchtwater het tegenhoudt. Maar toch maar voorzichtig zijn.

Succes

Jazeker, het is geen blaasontsteking.
De verloskundige zegt dat die harde buiken komen, doordat de kleine een groeispurt doormaakt.
Ik moet alleen wel opletten dat de harde buiken niet met regelmaat komen, want dan moet ik meteen bellen. Maar dit is gelukkig niet het geval.
Dus gewoon lekker rustig aan doen.
En hopelijk binnenkort genieten van het mooie weer.

Groetjes,

Conny

Fijn dat alles goed is!!!

Nu moest ik vandaag bellen voor de uitslag van een urinekweek.
Deze moet ik een aantal keer doen omdat ik tijdens de bevalling van mijn zoontje behoorlijk ziek ben geweest een een zware nierbekkenonsteking heb gehad in het verleden.
Maar nu heb ik een beginnende nierbekkenonsteking........totaal onverwachts eigenlijk.
Dus zit nu aan een antibioticakuur!
Maar het verklaard wel een aantal dingen........ de laatste tijd niet echt lekker en super vaak naar de wc etc.

Hopen dat het met de kuur helemaal weg gaat!

Jij nog succes met je bandenpijn!! Rustig aan doen!

Terug
Bovenaan