Blaasontsteking

Bah... Was er al bang voor, gisteren urine laten checken en nu heb ik blaasontsteking. Ben allergisch voor een aantal soorten antibiotica, precies degene die je mag hebben tijdens de zwangerschap. Met huisarts afgesproken dit weekend flink veel te drinken en cranberry capsules te nemen en maandag weer urine onderzoek.

Buiten het feit dat t gewoon een vervelend kwaaltje is, vind ik het best spannend hoe het nu verder moet. Wil geen risico nemen m'n zwangerschap te schaden, maar een blaasontsteking die niet overgaat zal ook schadelijk zijn...

Bah....

Morgenvroeg wordt m'n urine opnieuw getest, moet dan al naar de huisarts met mijn zoontje (oortjes)

Ben sinds 2 dagen ook enorm misselijk, dus had vanmorgen bedacht dat het vast nog wel 24 u kon wachten...
Zit dus nog aan de cranberrysap (bah!!) en capsules, sinaasappels en veel water...

T was nog hetzelfde: 2 plusjes voor witte bloedcellen (?) maar geen nitriet, wat volgens hem er wel op duidt dat er iets niet helemaal goed is. Zolang ik geen koorts of meer klachten krijg moest ik doorgaan met cranberry, zuur maken van urine en veel drinken... Lastig. Maak me dan toch zorgen om de beeb, maar hij zei dat dat niet nodig was, ga nu maar genieten zei hij....

Dussss we zullen zien!

Hier vandaag een off-day... Denk dat blaasontsteking weer oplaait heb pijn in m'n buik en rug en voel me er superonzeker door :-( heb m'n fertiliteitsverpleegkundige vmi gebeld en zij zou regelen dat de Gyn vmi nog even belt voor advies. Bah bah

Terug
Bovenaan