Blaasontsteking???

Hallo Dames,

Ik heb sinds gisterochtend krampen onder in mijn buik, het is er opeens en het voelt vervelend en dan zakt het ook weer weg. Vandaag heb ik er ook nog last van. Zou dit een blaasontsteking kunnen zijn?? Ik moet wel vaak plassen, maar ja dit moet ik al een tijdje (vooral s'nachts). Ik heb nog nooit een blaasonsteking gehad dus heb werkelijk geen idee?

Wil morgen sowieso ff met de HA bellen aangezien ik (ook nog nooit eerder gehad) een aambei heb. Ik had al gelezen dat dit ook zo'n "fijne"zwanherschapskwaal is.....

Heb de hele zwangerschap nergens last van gehad, ( alleen rugpijn), zouden dan nu de kwaaltjes komen bij mij???

Ben nu 32wk+4dg dus het schiet mooi op nu

Liefs Nemootje

hey!

Ik kan je niet vertellen hoe een blaasonsteking voelt ;) maar ik had er pas geleden ook 1, ik had veel harde buiken, het schijnt dat dat een reactie op blaasontsteking kan zijn. ik zou effe een potje met urine naar de ha brengen, die kan het zo zien... Over aambeien kan ik ook niet mee praten, maar ik moet nog 10 weken haha

Succes!

Het zou kunnen dat het een blaasontsteking is hoor. Ik heb dit zelf ook gehad zo rond de 25 weken en vorige week had ik weer vervelende krampen onderin m´n buik. Ik heb toen voor de zekerheid even wat urine weggebracht, maar het was gelukkig niets.
Dus, als je twijfelt, gewoon even laten checken, dan ben je weer gerust!

succes,

ik heb geen blaasontsteking wel sinds afgelopen week een aambei, heb bij de drogist sperti gekocht en dit werkt prima! heb er haast geen last meer van, al zit ie er nog wel.

Geen ervaring mee maar zou ook even potje langs ha brengen.
Herken wel je gevoel met geen klachten en het gevoel wanneer begint dat bij mij... En dat je nu dus denkt zou dit het voor mij zijn.

Misschien zijn t indalingdweeen..??
Ik zou voor de zekerheid ff urine weg brengen hoor, om t zeker te weten, maar ik had bij alletwee mijn andere zwangerschappen ook rond deze tijd indalingdweeen. Mischien kun je het even aan je huisarts of assistente vragen als je een negatieve uitslag van je urine krijgt...

Ik heb t zelfde gehad..ook getest op blaasontsteking, maar dat was het niet.
Bij mij was het/is het inderdaad het indalen waar ik last van heb...de een voelt er niks van de ander wel. Ik heb ook steken onderin me buik/ bij vagina..
Erg vervelend maar opzich alleen maar goed;)

Suc6 en sterkte!

Terug
Bovenaan