blaasontsteking?

hoi dames

ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb, dat vele plassen is al weken over en sinds deze week ineens weer terug, ook is het heel erg donkergeel bijna de hele dag door. en als ik klaar ben met plassen heb ik pijn in mn onderbuik. heb zonet ff urine ingeleverd bij de huisarts en mag na half 4 bellen voor de uitslag.

daarnaast die zijsteek waar ik het laatst over had, had ik dus gister weer en het deed zo'n zeer!! had de centrale huisartsenpost gebeld wat het kon zijn. ze zeiden bandenpijn. heb het aldoor rechts en dan precies in de lijn van mn navel, echt heel vervelend. gelukkig heb ik vanavond om 20.30 weer controle bij de verloskundige kan ik haar even vragen wat dit is.

xxxx

wat fijn dat het geen blaasontsteking is. wat je altijd kan doen is cranberry sap drinken, kan absoluut geen kwaad en kan je net dat kleine beetje helpen met je klachten.

Succes met de controle vanavond. erg benieuwd wat die zijsteek nu is.

liefs, x

Hee dbby,

Fijn te lezen dat het geen blaasontsteking is! Heb eigenlijk wel een beetje hetzelfde als jij. Heel veel maar dan ook heeeeel veel plassen en het blijft vrij donker van kleur.

Ben benieuwd wat je vk zegt van die steken want da's echt niet prettig. Als 2 mensen zeggen: bandenpijn, dan zal het wel kloppen, is misschien voor je eigen gemoedsrust ook beter. Veel plezier vanavond want ik neem aan dat jullie weer mogen spieken naar de kleine uk?

Liefs Lynn.

Gelukkig dat je geen blaasontsteking hebt.
Ik heb vandaag voor de zekerheid de vk gebeld ivm de steken. (vandaag gelukkig bijna geen last van gehad) Ze had er over dat het misschien ook wel de darmen is. Ik moest het iig in de gaten houden en als ik moest overgeven en koorst kreeg dan moest ik direct weer bellen.
Ik had jou topic niet gezien daarover, maar zag het net staan. Dus denk dat ik er overheen gelezen heb....
Ben benieuwd wat de vk tegen jou zegt.

Groetjes Agnita

@lynn: nee helaas niet spieken we hebben controle in het gebouw van de huisarts daar staat helaas geen echo apparatuur. 9 juli pas weer bij de 20 weken echo. hopelijk wel ff hartje luisteren! ik laat jullie weten hoe het ging xxx

Terug
Bovenaan