blaasverzakking

iemand hier die zich ook gelukkig mag prijzen met een verzakte blaas na de bevalling? Ik heb het bij mijn tweede kindje ook gehad en nu heb ik weer de jackpot :(
Baal er verschrikkelijk van weer en hoop maar dat het weer net zo goed terug op zijn plek komt als de eerste keer ...

hoe weet je dat je dat hebt???
ik heb namelijk sinds ik bevallen ben dat ik niet goed kan uitplassen... dan ben ik net naar de wc geweest en moet ik weer zwaar irri

heb nu 2 keer al een ab kuur gekregen ben nu nog met de 2de bezig maar het werkt nog niet echt,... moet wel de kuur afmaken en als ik er dan nog last van had moet ik weer bellen met de huisarts....

dus mij vraag is hoe herken je dat?????

ik heb het wrs gekregen door het katheteriseren.....

liefs danielle

hoe weet je dat je dat hebt???
ik heb namelijk sinds ik bevallen ben dat ik niet goed kan uitplassen... dan ben ik net naar de wc geweest en moet ik weer zwaar irri

heb nu 2 keer al een ab kuur gekregen ben nu nog met de 2de bezig maar het werkt nog niet echt,... moet wel de kuur afmaken en als ik er dan nog last van had moet ik weer bellen met de huisarts....

dus mij vraag is hoe herken je dat?????

ik heb het wrs gekregen door het katheteriseren.....

liefs danielle

nou, dat weet je als je een beetje perst je blaas letterlijk uit je vagina komt kijken :s
Ik kan me voorstellen dat er verscillende mate in zijn van minder erg tot heel erg, dus houd het in de gate!

nou ik heb zo een afspraak bij de hap omdat ik net bij het plassen ineens een bolletje voelde......
heb gebeld en ze willen het toch graag even checkken....

zal blij zijn als ik van die k*t (letterlijke ne figuurlijk) klachten af ben....

nou ik heb zo een afspraak bij de hap omdat ik net bij het plassen ineens een bolletje voelde......
heb gebeld en ze willen het toch graag even checkken....

zal blij zijn als ik van die k*t (letterlijke ne figuurlijk) klachten af ben....

Terug
Bovenaan