Blabla vervolg?

Hoi!

Ja... ik heb me voor genomen mezelf tot 12 weken wat afzijdig te houden ;)
Maar ik heb afgelopen dinsdag een goed echo gehad!
8 weken zwanger was ik toen, iets verder dan ik zelf dacht.
Met 10.5 weken krijg ik de termijn echo.
Mocht die ook goed zijn, dan wil ik vragen of ik met 12 weken nog een keer extra langs mag komen om het hartje te luisteren. Dan willen we het namelijk (op pakjes avond) het aan de familie vertellen.
En dan durf ik te gaan genieten :)
Ik blijf het nu nog erg spannend en onwerkelijk vinden. Vorige week een vriendin van mij een miskraam met 11 weken. Pfff je moet er niet aan denken.
Maar de verloskundige was in elk geval positief.
Wanneer kreeg jij je termijn echo en wanneer heb je het verteld?
Maar hoe gaat het met jou? Nog geen baby nieuws...anders was je hier nu niet ;)
Veel tonic met kinini (?) drinken...schijnt te werken :)
Waren je jongens op tijd of te laat?
Ik duim voor je!!

Oh gelukkig zeg. Ik dacht al.
Maar kan me voorstellen hoor. Het blijft altijd weer spannend. En je hebt geen garanties.
Ik heb geloof ik bij 10 weken een termijn echo gehad. Daarna hebben we het aan de jongens verteld. Close familie en vrienden wisten het al want ze wisten ook dat we bezig waren en dat t dus niet zo makkelijk lukte.
Daarna rond 12 weken nog een echo gehad omdat ik me ineens echt helemaal niet meer zwanger voelde.
Alle kwaaltjes waren gewoon ineens verdwenen. Dacht ook echt dat t niet goed zat. Maar dat bleek gelukkig niet zo.

Als ik t zo opschrijf lijkt t echt als de dag van gister.
Als je straks door die eerste 12 weken heen bent en alles is goed dan kan je een beetje gaan genieten en dan vliegt de tijd voorbij.
Let maar op.
Wanneer zou je uitgerekend zijn dan?

Hier nog geen baby helaas. Maar ben dinsdag pas uitgerekend dus probeer me nu maar in te stellen op ergens in de loop van komende week.
1stw was precies op de uitgerekende dag. 2de drie dagen later. Hopen dat deze dan niet nog veel later komt. Maar goed we wachten af.
Zal blij zijn als ik die bevalling achter de rug heb en een gezond kind in mijn armen.

Nou meid....jij sterkte met wachten. Maar bedenk dat je al weer twee stappen gemaakt hebt. A) het is gelukt om zwanger te worden en B) je hebt een goede echo gehad!! Dat is al heel wat!

Liefs mama3007

Terug
Bovenaan