Blabla

A

Anoniem

Guest
Hoi blabla,

Wat lees ik nu? Wat een super naar voor je zeg!! Ik heb zelf ff een tijdje niet op dit forum gekeken omdat ik er eerlijk gezegd gek van werd. Ben er veel te veel mee bezig en dan steeds die mensen die allemaal wel zwanger worden...ik trok t even niet meer.
Nu kijk ik dus weer even en zie dit bericht.....heel k#t voor je!! En dat t zo pril is doet echt niks af aan t verdriet.
Kan je er wel een beetje over praten met iemand?

Ik moet over een paar dagen ongesteld worden maar ik voel nu eigenlijk al dat t weer niet gelukt is. Word er zo verdrietig van.
Wil eigenlijk niet te veel meer op dit forum zitten omdat ik er dus gek van word maar ik wil jou nog even een hart onder de riem steken.
Hoop dat we allebei een manier vinden om te blijven kijken naar wat we al hebben ipv alleen maar teleurstelling om wat we niet hebben.
En dat 2013 gewoon heel vruchtbaar van start gaat ;-)

Sterkte met je verlies
Liefs mama3007

Hoi!

Bedankt voor je reactie!
Erg jammer en teleurstellend dat het mis ging.
Ondanks dat het snel raak was...
Vooral omdat het de 2e x is dat het mis gaat.
De 1e 2 zwangerschappen verliepen soepel en nu 2x achter elkaar niet.
Begin bijna te twijfelen aan mijn lichaam...
Of dat ik het niet meer kan...
Misschien omdat ik nu toch al wat ouder ben dan bij de eerste 2?
Ontspannen zwanger zal ik bij een nieuwe zwangerschap niet zijn.

Wat vervelend dat het bij jou ook nog niet op schiet.
Logisch dat je er verdrietig van word.
Als je het wil, dan wil je het ook meteen en is elke maand een te veel.
Ben je al ongesteld geworden?
Ik hoop ook dat 2013 een enorm vruchtbaar jaar gaat worden!

Hou vol!!

Hi,

Die onzekerheid herken ik helemaal. Eerste twee keer zo snel en makkelijk en nu niks.
Ben bang dat t met de leeftijd te maken heeft. Dat ik opgedroogd ben ofzo.
Wij hebben ook wel even getwijfeld of we voor een derde zouden gaan en ook eerst andere keuzes gemaakt (groter huis).
Nu denk ik echt....zeker mijn eigen schuld had je maar niet zo lang moeten wachten.

Ben vanochtend ongesteld geworden. Dat is opzich wel fijn....dat ik mijn lijf zo goed ken.
Nou ja...we gaan ons weer opmaken voor een nieuwe ronde. We houden vol idd.

Had ik trouwens verteld dat ik ook een hele prille miskraam (5 w) heb gehad van de zomer?
Alleen de zwangerschap was niet gepland dus ik voelde wel een soort opluchting toen ik toh ongesteld werd. Later wel jammer natuurlijk.
Nu denk verdorie als dat gewoon goed was gegaan dan zou ik volgende maand al een derde hebben...

Het krijgen van een kindje is allemaal niet zo vanzelf sprekend dat blijkt wel weer.
Het zou alleen beter zijn als ik het een beetje los kon laten. Het begint echt een obsessie te worden en dat terwijl ik ook nog best wel de voordelen van twee kan zien.
Maar wat je zegt; als je eenmaal hebt besloten dat je t wil dan wil je t ook NU!!

Hoe lang geleden is jouw eerste miskraam? En heb je in de tussentijd geen poging gedaan?
Gaan jullie nu naar de huisarts of gewoon maar weer even aan kijken?

Nou meid....hou ook vol he!
Het was snel raak... Dus dat belooft wel veel goeds!

Terug
Bovenaan