Blabla

A

Anoniem

Guest
Hoi blabla,

Hoe is het? Ben je al ongesteld? Want volgens mij had je nu ergens je nod? En is het inmiddels opgelost met je man?

Groetjes mama3007

Hoi!

Nogmaals gefeliciteerd he! Het is je enorm gegund!
Besef je het een beetje?
Heb je klachten of nog niet?
Ik moet vandaag ongesteld worden.
Maar ik had gisteren zulke zere borsten (en nog een test liggen) dat ik dacht...ach why not! Wie weet is er toch nog een heel eigenwijs "visje" ontsnapt, zonder dat wij het in de gaten hadden.
Dus een dag te vroeg getest met clear blue digitaal. Maar helaas er kwam "niet zwanger" te staan. Toen k de teststaaf verwijderde zag ik wel 2 streepjes. De één vaag...maar hij stond er wel. Dus ik gegoogld over de digitale test. Uitkomsten waren wisselend. Sommige schrijven, ondanks een streep toch ongesteld te zijn geworden, maar anderen teste2 dagen later toch positief.
Hoewel ik me niet kan indenken dat het toch gelukt is, na de rampzalige seks van vorige maand...heb ik toch stiekem een klein beetje hoop.
Mocht ik het morgen nog niet zijn, dan test ik maandag ochtend weer.
Zal toch geweldig zijn...zitten we gezellig samen in het zelfde november forum.
Maar neeeee, het zal wel niet...de kans is nihil.
Het is overigens goed gekomen tussen mij en mijn man hoor. Ik zeg gewoon niet meer wanneer ik vruchtbaar ben. En dan maar duimen dat het nu beter gaat. Hoewel ik het wel spannend vind hoor.
Jij nu lekker genieten van het wonder in je buik! Fijn weekend!

Hey blabla hou moed bij mij is de kans ook nihil maar ben nog altijd niet ongesteld en de pijnelijke borsten worden alleen maar erger net zo als de vermoeidheid..

Ik had gisteren me ongesteld verwacht.. Als ik woensdag nog niet ben ga ik testen

Ooh meiden....jullie houden t spannend!!! Ik duim me rot voor jullie! Dat zou toch wel heel leuk zijn als we gezellig met z'n allen november mama's worden.

Het dringt bij mij nog niet helemaal door hoor. Aan de ene kant wel aan de andere kant niet.
Het bizarre en bijzondere is dat vorige week de oma van mijn vriend is overleden. Ik zei nog niets vermoedend: vaak als er iemand overlijd komt er ook op korte termijn een baby aan.
Niet wetende dat het bij mij zo zou zijn. Bijzonder toch?

Ik heb geen klachten. Hooguit een beetje buikpijn/ krampen af en toe. Iets grotere borsten. Moe en af en toe sterkere reuk. Maar dit alles met vlagen. Merendeel van de tijd voel ik eigenlijk niets.

Maar goed. Ik ben dus wel heeeeel benieuwd hoe dit verder gaat aflopen met jullie. Ik hoop t zo.

En blabla: goed dat je t niet meer zegt tegen je man. Mannen trekken dat toch niet op een of andere manier. Probeer er zelf een beetje van te genieten. Heb ik namelijk afgelopen maand gedaan en zie....

Houden jullie me op de hoogte?
X
Mama3007

Terug
Bovenaan