Blabla

Neeeeeeeeeeeeee snik!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik werd vanmorgen wakker en voelde wat lopen (sorry)
Dus ik dacht:" o neeeeeeee!"
Maar gelukkig, het was geen bloed, maar afscheiding.
Dat had ik ook tijdens mijn vorige zwangerschappen.
Dus ik naar de winkel en een kruidvat test gekocht.
Vol goede moed...maar helaas was hij witter dan wit.
Ik snap er niks van!!
Ik weet dat de tijd vanaf de menstuatie naar de eisprong toe kan verschillen. Maar ik dacht dat de tijd tussen de eisprong en ongesteld worden altijd zo'n 14 dagen was.
Dat was voor mij dus afgelopen zaterdag.
Ik baal er zo van!
Ik heb nu nog steeds (te vergeefs) hoop!
Maar goed...dan had ik toch al lang
positief moeten testen.
Maar hopen dat ik snel ongesteld word.
Dan kunnen we weer verder. Kansen worden steeds minder zo...
Genoeg over mij nu!
Hoe gaat het met jou?
Heb je het al iemand verteld?
Verloskundige al gebeld?

Doeiiiiiiiiii

Oh balen joh!!! Maar volgens mij is het nooit standaard 14 dagen hoor. Heb ook ergens gelezen dat een bevrucht eitje wel een week tot 10 dagen kan 'rond zweven' voordat ie zich innesteld. En dan kan het ook nog even duren voordat je genoeg hcg aanmaakt. Ik testte bij de jongens ook pas na een week overtijd positief. Ik wil je geen valse hoop geven. Misschien word je gewoon een paar dagen later ongesteld (heb ik ook wel eens gehad).
Maar goed...je bent t nog niet!

Hier gaat t goed hoor. Het moet nog steeds een beetje landen. Zoo raar want je bent er maanden mee bezig en dan toch is het ineens onverwachts ofzo. Alleen mijn moeder, zus en schoonzusje weten t nog. Die leefde ook elke maand mee. En rest vd familie vertellen we het deze week al. Onze wens was voor iedereen bekend.
Alleen op t werk en vriendenkring wacht ik nog even. En ik wil ook nog even wachten met t vertellen aan de jongens. Met hoeveel weken is normaal? Wachten tot na de eerste echo, maar dat duurt misschien nog wel 8 weken ofzo.

Verloskundige ook nog niet gebeld....komt wel.

Ondertussen spoken er wel heel veel gedachtes door mijn hoofd. Van....' wauw wat super gaaf' tot 'omg hoe ga ik dit straks doen?' Haha....zal wel normaal zijn.

Nou hoop dat je wel rustig kan slapen en hou me op de hoogte! Ik duim voor je!!!
X

Helaas ongesteld geworden...!
Nu maar hopen op een snelle eisprong en een man die mee werkt ;)

En je gedachten zijn normaal hoor!
Maar die ben je kwijt als je je kindje in je armen houd.
Dan kan de hele wereld gestolen worden!
x

Aaaah jammer!!!!
Maar goed, wel duidelijkheid. Ga heeeeeel hard voor je duimen voor volgende ronde!!!
X

Terug
Bovenaan