Blabla

A

Anoniem

Guest
En?? Hoe is t met je? Ik kijk hier nog best vaak in de hoop op positieve berichten.

Ik duim voor je.

Groetjes mama3007

Wat lief van je!
Helaas ben ik net weer ongesteld geworden.
Ik vertel het expres niet tegen mijn man,
in de hoop dat hij niet meer door heeft wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.
Ik baal er flink van... ben bang dat het niet meer lukt en lukt het wel, dan ben ik nu al bang voor een miskraam door mijn leeftijd en voor geschiedenis.

Hoe gaat het met jou?
Kan je genieten?
Kwaaltjes?
Wanneer vertel je het je jongens?

Zweefse op je rose of blauwe wolk!

Oh nee, wat balen voor je zeg. En aan de ene kant wel goed dat je het niet aan je man verteld maar je moet toch ook even je hart luchten lijkt me?

Ik snap je angst en onzekerheid super goed hoor. Ik twijfelde ook heel erg aan mijn lichaam. Zou t nog wel gaan lukken? Ik was in mijn hoofd ook al wel bezig om naar het scenario te kijken 'wat als t niet lukt'.
Maar kijk naar mij....het is toch nog goed gekomen.
Mijn huisarts zei al dat als je al een of twee kinderen hebt dat de kans echt groot is dat het nog een keer gaat lukken.

Echt! Heb vertrouwen!!! Het komt echt goed.

Met mij gaat het goed hoor. Voel me het ene moment goed, het andere hondsberoerd.
En ik heb nog steeds ook onzekerheid... Gaat t allemaal wel goed. Op een of andere manier sta ik er nu veel meer bij stil.

Volgende week de termijnecho. Als dat goed zit gaan we het de jongens vertellen.

Maar goed....genoeg daarover. Ik duim voor je en za hier af en toe meelezen in de hoop op goed nieuws!!

Weet zeker dat dat nog gaat komen!
X mama3007

Terug
Bovenaan