Blabla

A

Anoniem

Guest
Heej hallo,

Ben even benieuwd hoe t met je gaat.
Hoop dat je inmiddels al een nieuwtje te melden hebt ;-).

Liefs mama3007

Hoi!
Wat lief dat j aan me denkt.
Hier nog geen nieuws.
Heb ook veel stress rondom mijn werk, dus dat werkt ook niet echt me.
Hoe gaat het met jou?
Hoe ver ben je nu?
Hoe vinden je jongens het?

Liefs!

Oh jammer. Hoe lang ben je nu bezig? Ik heb er uiteindelijk iets van 8 a 9 rondes over gedaan dus houdt moed!!
Heb toen ook van die Bachbloesem druppeltjes besteld. Die hielpen om t een beetje los te laten en minder gefrusteerd te zijn. Of t nou echt werkte of dat t een placebo effect was....het heeft wel gewerkt.

En stress helpt ook niet echt mee. Gewoon druk? Of stress om vervelende dingen?

Met mij gaat t goed! Inmiddels al weer bijna 21 weken.
Vorige week een goede 20 weken echo gehad. Was ik heel erg door opgelucht. Echt fijn!
En het is een meisje.
Had echt een jongen verwacht, maar ben er heel erg blij mee want had er stiekem wel opgehoopt.

Jongens vinden t nog steeds leuk.
Wel pittige tijden....laatste loodjes op school, sport, druk op werk etc. Hierdoor zijn ze af en toe wel erg druk en beetje onhandelbaar. Best pittig in combinatie met zwanger zijn.

Kortom iedereen is toe aan vakantie. Maar dat zal je vast wel herkennen.

Nou hoop voor je dat t snel iets relaxter wordt op je werk en dat een zonnige vakantie je goed doet.

Blijf voor je duimen hoor!

Groetjes mama3007

Wat enorm leuk een meisje!!
Shop till you drop ;)
En idd...die vakantie is erg hard nodig!

Wij zijn nu vanaf november bezig.
En eind december natuurlijk die miskraam gehad.

Ik moet nu officieel maandag ongesteld worden.
Ik reken nergens op, door die stress.
Ik ben veranderd van werk en ik vind het erg pittig en kan het moeilijk los laten.
Voordeel is dat ik daar door nu veel minder met zwanger worden bezig ben ;)
We wachten het wel af.
Nog 9 maanden tot mijn deadline...dan word ik 36 namelijk :(
Wanneer word jij 36?

Hopelijk kan je, ondanks de drukte toch genieten van je zwangerschap.

Groetjes Ilona

Ja super leuk een meisje. Heb nog niet geshopt -alleen blauwe rompers omdat ik overtuigd was van een jongen- maar dat komt vast nog wel.

Ik word in augustus 36. Kwam nog net niet in aanmerking voor vergoeding van de nekplooimeting. Hebben we ook niet gedaan.

Ja die leeftijd. Ik zou me er niet al te druk over maken. Er zijn immers vrouwen die op nog veel latere leeftijd kinderen krijgen. Maar ik snap wel dat je voor jezelf ergens een grens wilt trekken.

En stress is niet goed. Maar je focus op iets ander leggen wel! De maand dat ik het zelf het minst verwacht had was het ineens raak....dus ja wie weet.

Ik blijf echt voor je duimen. Hoop dat je straks ook lekker zwanger bent en van de laatste keer kan genieten.

Sterkte met je nieuwe baan en alvast een fijne vakantie.

En eeh....laat je me even weten hoe t afgelopen is deze maand? Hoop dat t raak mag zijn!

Groetjes mama3007

Terug
Bovenaan