Blah!

A

Anoniem

Guest
Hiya Mommas!

Ben weer terug! nog ff zoeken naar het kabeltje voor de camera en dan kan ik wat foto's plaatsen.
Max heeft ook een leuke souvenier meegenomen...kroep en een dubbele oorontsteking. Was een erg "interressante" terugvlucht met dat arme jochie zo beroerd.
Nou strakkies ff bijlezen eerst nog 56 ladingen was er doorheen jagen :)

Ajuus, ilja

Welcome home!! and back

Wat moet de terugreis een hel geweest zijn!!! Ooronsteking en vliegen, dat is echt heel erg hoor en ik kan het weten want dat heb ik ook eens gehad.

Nou wasvrouwtje zet em op!!! Veel leesplezier en ik ben superrrbenieuwd naar de foto's.

Veel beterschap voor de slabbeman

Liefs Renske en Meike

Och germ wat zielig!! Oorontsteking in het vliegtuig is echt rampzalig ljkt me..

En ik zie uit naar jullie foto's!!

Liefs lonneke

Ben je blij dat je weer terug bent??

Ach gosh het voelt zo naar om mijn arme jochie niet te kunnen helpen. Hij moet aan de steroide medicatie voor z'n kroep en heeft antibiotica voor z'n oortjes. Het is echt zo'n cirkeltje, hij moet huilen omdat ie moet hoesten en niet kan slapen, hij kan niet slapen omdat ie niet kan ademen, hij is in paniek omdat ie geen lucht krijgt, en huilt dan nog harder waardoor hij nog minder lucht krijgt etc.
Ik heb al met hem in de badkamer vol stoom gezeten en hij krijgt ook neusdruppels. We hebben een luchtbevochtiger in zijn kamertje tc. Maar ik wou dat ik meer kon doen, iemand tips?

Hoi Ilja, ik las dat Max kroep heeft. Kian heeft het een paar maanden geleden ook gehad. Het is een ontsteking aan het strottehoofd waardoor de keel gaat opzetten. Hier een paar tips die ik toen kreeg. Misschien ken je ze al, maar misschien nog eentje waar je wat mee kan.
De ontsteking veroorzaakt de verdikking van de keel wat weer de oorzaak is van de benauwdheid. Door warmte wordt de verdikking erger, en door kou wordt de verdikking minder. Dus het liefst geen kachel aan in z'n slaapkamertje en (ik weet alleen even niet hoe de temperatuur bij jullie is) het raam open of op een kiertje (hij hoeft niet te bevriezen natuurlijk). Maar een koele kamer is belangrijk. Als ie toch wakker is kun je 'm misschien een ijsje geven. Dat verminderd ook de verdikking.
Heel veel sterkte met je kleine kanjer!!
Liefs Nelleke

arm ventje.... en dan ook nog in een vliegtuig

duurt zeker wel even voor jullie weer naar NL komen

een dikke beterschapsknuffel voor Max!

oh ja tips: het schijnt dat ze van het stomen in de badkamer lekker rustig worden omdat jij ook rustig bent, het is wel tegenstrijdig met de tip van Nelleke (koelte ipv warmte) dus ik ben er ook nog niet uit wat nou het beste is. Las op hier op het forum dat het juist weer de overgang van warm naar koud is die het m doet...
sorry hier heb je niet echt wat aan

liefs Jenneke mv Ivar

He bleh Ilya, wat een vreselijke terugreis zal dat zijn geweest.......... arme jullie alledrie. Hopelijk knapt je mooie kereltje snel op van de medicijnen en heel veel mamaliefde en heb je het ergste gauw gehad.

Heeeeeel veel sterkte en beterschap en hopelijk tot gauw.
Liefs
Susan

OH! wat zielig voor jullie alledrie inderdaad! En de rest van het vliegtuig, hahhaha!
Ik heb ooit zelf zo'n horrorverhaal meegemaakt. Op een binnenlandse vlucht van 2 uur in Peru... Ik was heel erg verkouden, en mijn neus en oren en holtes zaten potdicht. Het gevolg was dat ik   de opgebouwde druk niet kwijt kon en die ging zelf een weg naar buiten zoeken: Dat gebeurt dan dus via je gebit! Ik heb een black-out van 1,5 uur gehad en volgens medereizigers heb ik gegild als een speenvarken en gejankt als een klein kind... Onze reisleider die ook tandarts was kende de verhalen alleen uit zijn studieboeken, had het nog nooit meegemaakt en wist ook niet wat hij eraan kon doen...
Ik krijg er nog de kriebels van als ik eraan terug denk!

Maar goed, dat terzijde. Ik heb gelukkig geen ervaring met kroep, en aan mijn raad zou je dus niets hebben. Wel sluit ik me aan bij het één na beste altijd werkende medicijn:
héél véél papa en mama liefde! Geef hem maar een kus van mij en een joviale schouderdreun van Thomas de onstuitbare...

-X- Marieke

PS: Ik zal je de foto's van mij wel even toesturen!

Terug
Bovenaan