Blank vocht uit de baarmoeder

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik vroeg me af wat het is als je blank vocht uit je baarmoeder krijgt?
Was net of ik in mijn broek plaste.

Liefs  Lyno

Ik vermoed hele dunne, doorzichtige afscheiding. Vruchtwater heb je nog amper (dat zijn mililiters) met deze zwangerschapsduur.

het wat net water, zo dun!  volgens mij gaat het mis.... alweer.....  dat is dan de 3e keer al! word hier verdrietig van! Ik heb nog geen bloeding maar volgens mij gaat dat er wel aankomen....

Ik dacht echt dat het deze keer goed zou gaan..... had een heel goed gevoel, alleen nu....

jullie horen nog wel verder....

liefs

Lyno,

Wat vervelend meid dat je zo ongerust bent. Misschien kan je met de verloskundige bellen en vragen wat het misschien kan zijn?

Ik hoop voor je dat alleen de afscheiding wat dunner is.

Ik denk aan je!

Groetjes Joyce

Hallo Lyno,

Onder invloed van je hormonen ga je meer afscheiding maken, en zeker als je dan 's ochtends opstaat loopt dat er in een keer uit.Ik denk dus dat het juist een teken is dat je hormonen hun werk goed doen! Dat komt dan niet uit je baarmoeder hoor, maar uit je vagina.  Je hebt volgens mij nog bijna geen vruchtwater, bovendien komt als je nu een miskraam krijgt je kindje met vruchtzakje en al naar buiten, dus niet zoals bij een bevalling aan het eind van een zwangerschap eerst het vruchtwater, dan het kind, dan de rest. Ik zou vragen of je verloskundige of huisarts even kijkt of je baarmoedermond nog netjes dicht is, misschien stelt je dat gerust. Helaas heb je inderdaad een kans dat het weer misgaat, ik hoop heel hard voor je van niet!

Liefs,

Zeeuws Meisje
(Ben zelf na drie miskramen nu 40 w 1 d!)

Hallo allemaal,

allereerst bedankt voor jullie reactie!!

Ben nog niet gaan vloeien dus misschien gaat het inderdaad goed. Ik wacht nog even af. Bedankt

liefs Lyno

Hoi Lyno,

Ik heb precies hetzelfde gehad, maar ons kindje zit er nog steeds.
Voelde heel vreemd, net of ik idd in mijn broek plaste. Heeft geloof ik met het sluiten van je baarmoedermond te maken. Ging steeds naar de wc om te kijken of het geen bloed was. Snap je ongerustheid maar een beetje, heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad. Ik wens je veel zwangerschaps plezier en hoop dat het deze keer goed gaat.

groetjes Evelien

Terug
Bovenaan