Hallo dames,
Vanmiddag kreeg ik de schrik van mijn leven!
Lyanne wilde niet gaan slapen na de voeding, terwijl ze doodmoe was!
Ik deed ze in haar bedje en ze begon meteen te krijsen, niet huilen, echt krijsen!
Ik ben op de zolder met de was bezig en ineens was ze stil, ik voelde gewoon dat ik na haar toe moest gaan en en ze was zo hard aan het krijsen waarschijnlijk, dat ze blauw was aangelopen en niet deed doorademen!! Ik heb ze meteen gepakt en tegen mij aan gehouden en op haar ruggetje geklopt en toen ademde ze weer door!!
Ze ligt nu ongeveer een uur te slapen en ben al 2 keer gaan kijken,ben zo bang dat het weer gebeurd.
Ik ga vannacht bij d'r op haar kamer slapen, leg ik mijn matras wel daar neer.
Anders doe ik geen oog dicht!
Zo zie je toch maar weer dat je altijd op je moedergevoel af moet gaan!!!
En dan heb je nog altijd mensen die zeggen: "Laat maar huilen hoor, is goed voor de longetjes"! Die kan ik wel een ram voor kun kop verkopen!!!
Groetjes,Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006
Vanmiddag kreeg ik de schrik van mijn leven!
Lyanne wilde niet gaan slapen na de voeding, terwijl ze doodmoe was!
Ik deed ze in haar bedje en ze begon meteen te krijsen, niet huilen, echt krijsen!
Ik ben op de zolder met de was bezig en ineens was ze stil, ik voelde gewoon dat ik na haar toe moest gaan en en ze was zo hard aan het krijsen waarschijnlijk, dat ze blauw was aangelopen en niet deed doorademen!! Ik heb ze meteen gepakt en tegen mij aan gehouden en op haar ruggetje geklopt en toen ademde ze weer door!!
Ze ligt nu ongeveer een uur te slapen en ben al 2 keer gaan kijken,ben zo bang dat het weer gebeurd.
Ik ga vannacht bij d'r op haar kamer slapen, leg ik mijn matras wel daar neer.
Anders doe ik geen oog dicht!
Zo zie je toch maar weer dat je altijd op je moedergevoel af moet gaan!!!
En dan heb je nog altijd mensen die zeggen: "Laat maar huilen hoor, is goed voor de longetjes"! Die kan ik wel een ram voor kun kop verkopen!!!
Groetjes,Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006